Hamar elöregedett
Szöveges ítélet
Nos, cca. 2 éve szinte ajnároztam a kicsikocsit. a Lada után tényleg nagy változás volt.
Viszont most elérte a választóvizet. 140.000 km-t gyűrtem bele 3,5 év alatt. És jönnek ki rajta sorban a hibák.
ha az ember fel akarja venni az autópálya ritmusát(130), akkor egész szépen felgyorsul odáig. Eddig király. de egy 100km múlva, akkor is ha csak 1 percet mentem 130-al, azonnal kiböfög a motorhibajelző. Elviszem, közlik a szervízben: Elégtelen égés. köszi.
Aztán kiment a gyújtótrafó. Megpróbáltam vidáman felfogni: Úgysem volt Trabim, nézzük, mit tud 2 henger!!! :) elkocogtam a szervízbe, mit ad, nem volt raktáron. Mért is lenne, kérdem én naívan. Ezek voltak olyan 80ezer kilómáternél.
Aztán megint eltörtek a nyomtávtartóim. Aztán megint kiment a szonda. És most, mikor ezt a cikket írom, a kocsiban 138.000 km van. A kocsi most az 5.8l/100km helyett olyan 7L-eket kér be, szigorúan 100-110-es sebességnél, és 2500-as váltásoknál. De most épp a szerelőnél van. Semmi különös, csak megint kiment a gyújtótrafó. De most a változatosság kedvéért a kerékcsapágy is kezd kimenni.
Nem rossz autó, de aki sokat akar kocsikázni, ne ezt vegye. Szerintem. Szombat-vasárnap ki lehet menni vele a boltba. de csak 100.000 bír megbízhatóan. De azt bírja.
Hibalista
- 2X Gyújtótrafó 25.000/db
- Nyomtávtartó 2X2 50.000
- CSomagtértajtó-zár -még nem volt türelmem elvinni
- Hátsó lambda-szonda sok....
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 2105 | Következő autója? | 95´ civic 1.6 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
