Gyere és SZERESS; ha tudsz!?
Szöveges ítélet
Tesztautóként ker?lt hozzám, a barátn?mék vették. Én hoztam el és használom túlnyomórészt azóta is. Nagyon kellemes optikai hatást vált ki minden szemlél?b?l. Sedan, fehér szín?, Comfort felszereltséggel. Elegáns, cseppet sem hivalkodó, inkább férfias vonásokkal megáldott, nem az a tipikus n?i autó. A Comfort felszereltség tartalmazza a legáltalánosabb kényelmi extrákat: 2 légzsák, központi zár (csak kulcsos, távirányitó plusz 30.000, igaz komfortkapcsolással), 2 elektromos ablakemeló komfortkapcsolással, ködlámpa, króm utánzatú bels? kilincsek, kárpitbetét az ajtókon. Ebben az autóban volt gyári "hifi" is. Alap kazettás magnó, 4 hangszóróval (2 az ajtóban, 2 csipogó az A oszlopban), hangmin?sége silány, de legalább nem a motor morgását kell hallgatni aláfestésként. Ezért a Skoda 60.000 forintot kér. Mindenki itélje meg megéri ezt a pénzt, mert ennyiért már középkategóriás csili-vili el?lapos CD-s fejegységek is vannak a piacon, igaz ez a m?szerfalba integrált;talán a tolvajokat elriasztja, hangjával mindenképp. A motor igazi ?skövület, még a feliciából visszamard örökség (inkább kolonc). 68 LE semmi extra egy 1.4-es blokktól, gondoljunk csak a franciákra (1.4 16V 98 LE). Nyomaték nincs, pörgetve valami lódobogás már kezd lenni, de akkor meg jön a morgás és a tank apad, DE RENDESEN! 1 tonnás autótól városban 8, országutón 7, autópályán tartós 130 mellett ugyancsak 7 l/100 km. Lehet hogy én vagyok a skót, de ilyen dinamika mellett ez kicsit sok. Hidegen kb 2000-2800 fordulat között 2-szer is enyhe megtorpanást érezni, mondtam a szervízben; válasz:"Tapasztaltuk mi is, ez van." De a kategóriájának egyik legnagyobb utastere az ?vé, németes precizitás minden centin, nem zörög, nem nyöszörög, még macskakövön sem, érezni a min?séget.CSomagtartó 455 l, szépen kárpitozott, elakadásjelz? az ajó bels? oldalán; praktikus rögzit?fülek, meg szatyortartó kampók. A váltó álom, kis utakon, halálpontosan jár. Fék jó, nyomáspontja pntos, talán egy kicsit kevesebb pedáler? jól jönne. Szervo precíz, kis kézier?t igényel. Futóm? simán megbírkózik a dinamikusabb haladással, a 100 Le-es motorral is. Bels? hangulat nem valami mozgalmas, a m?anyagok 1 része puha, de a kopogós is min?ségi benyomást kellt. Alapjában véve egy nagyon szeretnivaló kisautó, sedanként még elegáns is. 5 ajtós a fiataloknak, 4 ajtós a porszív?ügynöknek, kombi a kiscsaládosnak vagy Pistabácsinak a garázsszomszédnak; hogy a Lada után azért ebbe is beférjen a permetz?, meg a kapálógép hegyre menet. Egy er?sebb vagy takarékosabb motorral és egy klímával tuti nyer?!!!!!
Hibalista
- Kötelez? reviziók, kb. 25000 Ft. Garanciális visszahívás a motortérben lév? kábelek újraszigetelése. Fesszabályzó csere + 2 tompított izzó csere 5000 Ft. Kozponti zár meghibásodása, garanciális orvosolás. Alapjárati egység tisztítás, ingadozó alapjárat miatt 4000 Ft.
Ide hordtam szervizbe
A Nagykanizsai Várkapú-Autóházba hordtam és mindig meg voltam elégedve. Szakszer?, gyors kiszolgálás, a hibák maradéktalan orvosolása, korrekt árak, igényes szalon, jó hangulat.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 353W | Következő autója? | Alfa Romeo |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
