Guruló, kényelmetlen pénztemető
Szöveges ítélet
Az autót szinte kényszerből vettem, mert kéznél volt mikor az előző autóm, az imádott Opel Omegám összetört.
Weltautó garancia, full szervízkönyv, sérülésmentes stb. A kulcs átvételétől számítva elszabadult a pokol. Ami tönkremehetett az tönkre is ment. Természetesen a következő kötelező szervízig soha nemt tudott várni a hiba kijavítása. Sem szétszakadt trapézszilenttel, sem 100km-en több vizet, mint benzint igénylő motorral nem tudtam járni. A futómű folyamatosan nyávogott, hol ez esett le, hol az. A szervízről röviden összefoglalva annyit, hogy az autó egy pénztemető.
Kényelmi szintje a nullával egyenlő. Fapados -és ez nem a legolcsóbb felszereltség volt- kemény, kicsi, zajos, erőtlen, és ha 100km/h fölött mentem vele a fogyasztást már nem is számoltam.
Az egyetlen előnye, hogy a két év alatt valahogy elgurult alattam 40.000km-t.
Senkinek sem ajánlom aki használni is akarja. Mind az előző autóimat, mind az utánna következőt szeretem, a fabiat gyűlöltem!
Hibalista
- Trapéz szilent -két garnitúra, majd tömörszilent besütése megoldja a problémát-
- Stabilizátor rúd szilent -jó pár garnitúra-
- Hengerfejtömítés
- Vízhőfokmérő
- Manuális ablakemelő kar a biztosítópatent kilazulása miatt -jó pár garnitúra-
- Szélvédő csere -Sérülésmentes volt, de beeresztette a vizet az autóba-
- Féktárcsák elől - nem kopás miatt, hanem mert megvetemedett-
- Itt természetesen a km függő kötelező javítások, illetve kopó alkatrészek nem szerepelnek
Ide hordtam szervizbe
Magam szervízeltem. Egyszerű szervizelhetőség, tűrhető alkatrészárak, iszonyatosan nagy szervízigény
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Omega 2.0 | Következő autója? | Citroen Xsara 1.6 110hp full extra |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
