A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.4 16V 100 Best 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Flamenco táncos

Szöveges ítélet

2004 szeptemberében vettem meg az általam egyetlen elfogadható verziót - 1.4 16V 100 - és eddig túl sok rosszat nem mondhatok róla.
Motor:
mivel igen magasan adja le max. nyomatékát -4400 rpm -, és teljesítményét - 6000 rpm -, a forgatni való szerkezetek közé tartozik, igaz a motortér szigetelés alacsony szintje :) miatt 5000 felett már nagyon szép hangja van - vhauhhhhhh. Az olajat eddig nem eszi, pedig kapott jónéhányszor hajtást. Az eredeti olajat el?ször ARAL HIGH Tronic-ra (5w-40) cserélték 2500km-nél, semmit nem fogyasztott bel?le. A 15- 30- 45- 60- 75 000-es szervíznél is CASTROL TXT Softec-re cseréltettem (szintén 5w-40). Az azóta megtett km-ek alatt ebb?l sem fogyott.
Ami nem igazán tetszik az az elektronikus gázpedál reakcióideje. Ha az jobb lenne isten bizony azt mondanám : tökéletes:)
Fogyasztás - hááát -
1. az autópályás 150-160 km/h környékén a fedélzeti comp. szerint 7.5-8 az átlag (többször is végigautózva az M3,M7,M5-öt oda-vissza),er?s ellenszélben +0.5l
2. ha bírom a lábamat alacsonyan tartani akkor a közúti 100-110 km/h- ig 5.8-6.1 a boardcomputer szerint
Futóm?,fék:
Mivel ez a verzió elöl-hátul tárcsafékes ezért fék gondom még nem volt:) Ahogy már irta valaki nagyon fog, viszont nagyon hirtelen. Óvatos lábat igényel.Az ASR-ABS-ESP rendszer eddig hibátlanul, jól m?ködik - tesztelve havon, jégen, szárazon, vizen.
A futóm? érzékeny a széles gumi miatt a nyomvájúra, hangolása szerintem jóra sikerült, persze lehet hogy valaki nem szereti a "németes" keménységet nekem tetszik, ha lehetne még kérném egy kicsit keményebben, de hát ez már egyéni ízlés kérdése. A hátsó futómű (lengéscsillapító) felső bekötésénél ritkán, némi nyikorgás, kopogás hallatszik - szervíz szerint egy gumiszilent csinálja - szériahiba, megpróbálom a 60ezres szervíznél gariba kicseréltetni, addig kibírom (nem cserélték ki).
Gumi:
Gumicsere 48000 km-nél Barum Polaris 2 -re, maradt a 185/60 R14-es. Az els? 2500 km tapasztalata, hogy sokkal jobb vizes, havas felületen, mint a Matador volt, persze ez kifejezetten téli gumi. Nyári guminak Pirelli P5000 Drago (szintén 185/60 R14) vásárlása mellett döntöttem, nem bántam meg. Szárazon is jól tapad, viszont gördülési hangja az van, és főleg vizen nagyon jó.
Karosszéria:
A fényezés lakkozása túl érzékeny, a legkisebb karc is meglátszik rajta:( Els? sárfogó gumi nélkül a küszöb bels? részére nagyon sok sarat, koszt hord be ezért úgygondolom minden évben legalább egyszer-kétszer érdemes a kerékboritásokat levenni és rendesen kitakaritani.
Bels? tér:
A bels? tér eléggé puritán de én nem ezért vettem:) - egyenl?re nem zörög a kárpit, egyedül a biztonsági öv ütödik az oszlopokhoz hangosan menet közben, ha nincs használva. Kormány - állíható minden irányban.M?szerek ergonómiája szerintem els?osztályú. Pedál elrendezés jó.
Az ülések oldaltartása jó, persze ha lenne pénzem egy piros v fekete Recaro-ra biztos beletenném. 4 feln?tt embernek a hely elég, de az ötödik már szenved hosszú úton.
A kilátás néhány helyzetben lehetne jobb a Skoda 120-as ilyen szempontból sokkal jobb volt.
Eladtam. Sajnálom. Nagyobb kellett.De nagyon jó autó volt. Az új is Skoda, igaz RS. Kezdek rájönni miért is kedvelik:)

Hibalista

- 2005.05.14. - jobboldali központi zár megadta magát, be a szervízbe, id?pontegyeztetés 05.27.-re, ha megtörténik a javítás (féléves a gép nagyon, de nagyon remélem, hogy garanciában) megírom a bibit(a szervíz szakértelmét is megpróbálom felmérni autovillamosság témában). A baloldali ajtóban is valami elkezdett ciripelni menet közben, azt hiszem azt is meg kell nézetnem. Hát ez most kissé csalódás:(
- 2005.05.27 - be szervízbe ahol kideritik, hogy jobb oldali központi zárat komplett ki kell cserélni, de nem javítják garanciában, - a riasztó beszerelésemet nem fogadták el mert nem náluk szereltettem - , a méreg megevett összerakattam az ajtót, kifizettem !!! a szerelést és eljöttem. Azt hiszem, ide sem megyek többet.
- 2005.07.01. - Átmentem egy másik Skoda márkaszervízbe, ahol láss csodát a finoman fogalmazva is hozzáért?bb szerel? egyb?l megmondta hogy a központi zárnak semmi baja !!! csak be kellett volna állítani újra a zárat, mert egy kicsit szorosra állították gyárilag és ez miatt megnyúlt a m?ködtet? bowden, amit becsípett a zár, és ez nem engedte m?ködni. Kicsit lettem mérges a másik bandára újra! Tehát másfél hónapos tortúra után újra jó az ajtóm.
- 2005.07.08. - Sikerült a magyar utak egyik tipikus problémájával szembenézni. Egy teherautó szembejövetele alatt, közben kavics a szélvéd?be. Megrepedt, vihetem kicseréltetni. Cascom van, kiváncsi vagyok a biztosítók dumájára, már el?re félek mibe fognak behúzni.NNa egyenl?re ennyi:(
- 2005.07.17. - Múlt pénteken egy kellemes meglepetésemre gyors, helybeli ügyintézés után 5-6 órán belül megvolt a szélvéd?csere, saját cascom-ra, került 5000 Ft-ba.Mindenkinek csak ajánlani tudom Bp. Szállás u. GIMA Autóüvegcentrum.
- 2005.07.20. - A motor elkezdett egyenetlenül járni, összes hibajelz? kigyulladt a m?szerfalon, de ment a motor tovább - pont a 30000-es szervízr?l hazafelé. Szervízet felhívva azt a választ kaptam menjek be másnap és természetesen megnézik. Kiderítették, hogy a szívócs?-nyomásérzékel?t?l jön a hiba, de csak a következ? hétf?re lesz alkatrész, ezért hétf?n csere. Az autó továbbra sem jó, ezért otthagytam a szervízben 1 hétre. Visszakaptam és 300km-t bírt a gép és természetesen újra el?jött a hiba. Kicsit kezdek csalódni a Skodában! Most is visszavittem. Szervíz 3 nap. Telefon jön megvan a hiba!
- Kedves márkatársak! Miután minden hasonló hibát okozó berendezést (szívócső-nyomásérzékel?t?l kezdve a féklámpa kapcsolóig) kicseréltek, nem lett jó a gép. Ezért az autót menet közben vizsgálva minden mérhet? paramétert folyamatosan figyelve kiderült, hogy a kipufogógáz- visszavezet? szelepen lév? potencióméter volt megszakadva!
- Remélem más is tanul az én helyzetemb?l!
- 2005.12.23. - 45000-es szervíz: Olaj- és sz?r?csere, ezenfelül minden rendben és lássak csodát évvégi akció keretén belül a szervízem csak 6400 Ft-ba került!:)
- 2006.06.19. - Autómat hátulról megtörték a piros lámpánál, harmadik szenvedo alanya lettem így egy balesetnek. A károkozo a Posta Biztositonál volt, 1 hónapomba került mire kész lett az autóm. A kár 250 000 Ft. Közben a 60 ezres és kétéves szervizt is megcsinaltattam, 46 000 Ft-ba került.
- 2007.04.10. - 75 000-es szervíz, autó tökéletes, semmi plussz költség, "csupán" 20 000 Ft-ért.

Ide hordtam szervizbe

Pécs, Zalai Autóház

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Pécs, Vörös Autóház

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 120 l Következő autója? Octavia RS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)