A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Felemás érzelmek

Szöveges ítélet

Az autó 7 évesen került hozzánk, autókereskedésből, utólag derült ki, hogy pörgetett volt az órája, kb. 90000 km-t tagadtak le, ami az állapotán nem látszott, a kezelőszervek épek voltak, semmi sem utalt pörgetésre. A vezetőoldali ülés beszálláskor klattyant mindig, rájöttem, gyári hibás a szegecselés a sínhez, így szereztem bele bontottat. Utána egy felemelésnél derült ki, a hűtő engedi a folyadékot, cserés az egész, emellett 3 ponton folyik az olaj, igaz, alig-alig. Egy műanyag alkatrész cseréjével ez is megoldódott. A legnagyobb probléma a szervoszivattyú hibája volt, 1 évig nem jöttek rá a hibájára, ami főleg melegben jelentkezett, télen eltűnt. Zárlatos lett a rendszere a félig elektromos szerkezetnek. Közben az elektromos gázpedál és a zárszerkezet mondta be az unalmast, a kocsit be sem lehetett zárni, de azért a szervizig működött a pedál( nehezebben reagált a gázadásra). A váltókulisszában eltörött egy filléres torziós rugó, aminek szerepe a váltókar fixen tartása. Annyit mondtak, új nincs, bontóból filléres dolog, de a cseréje 50000 ft, mivel szét kell bontani az egész váltószerkezetet. Így az maradt úgy, ahogy van. Szerintem átlagos kinézetű autó, nekem tetszik. Az izzókat nem fogyasztja, és nem KORRODÁLÓDIK, ez a becsületére válik. A beltér németesen komor, bár praktikus, és legalább minden a helyén van. Fékek jók, a kormányzás szerintem álom. A teljesítmény már nem. Hidegen erősen traktorhangú, melegen csillapodik, de nem a csend bajnoka. Csak hát gázadásra hörög és zabál, ez tény. Vigyázott autó, 2 éve problémamentesen, valószínű az előző gazdái nem foglalkoztak vele. Sok minden belefér( kombi kivitel), és masszív. Futómű szerintem jó, bár a kutyacsontokat szereti fogyasztani.

Hibalista

- Szervoszivattyú 190000, zárszerkezet 40000, gázpedál 50000, ülések 14000, váltókulissza, gyújtótrafók 30000, hűtő 30000, olajcsöpögések vagy 3 helyen.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő az utcából. Megbízható, ügyes. Nem vág át.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Wolf autó, Székesfehérvár. Első alkalommal jó benyomást tettek. Másodszorra már nem. Bürokrácia csúcsa.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 104000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)