Ez még mindig csak egy skoda!
Szöveges ítélet
Egy Fiat Punto II HGT után ültem át ebbe a Fabia-ba. A Fiat hanyag összeszerelése után - minden elromlott a 4 év alatt, amíg használtam (bal els? ülés csere, motorvezérl?elektronika csere és még nagyon sok minden,) havonta egyszer biztos a szervizben ültem egy egész napot - min?ségi váltásnak gondoltam. Ráadásul egyik rokonom márkakereskedésében vettem, azóta nem beszélek vele.
95 000 volt akkor benne, meggy?ztek, hogy ez már teljes egészében Volswagen min?ség, nem lesz semmi baja még pár évig (vállaltak rá fél év garanciát). Így utólag ez az egyetlen érv, ami mellette szólt.
1 hónap elteltével kezd?dtek a problémák. Kerékcsapágyas lett a jobb hátsó, és kanyarstabilizátornak is hangja volt. A tet?kárpit zizegett, és a m?szerfal is nyöszörgött. Ez utóbbit állítólag garanciában cserélik, de ezt az el?z? tulaj nem tette meg. Ez utóbbi kivételével mindent megcsináltattam.
Eltelt megint egy hónap, újabb hiba a klíma nem h?tött. Tönkrement a klíma motorja, szerencsémre gariban cserélték. Ezek után a klímának lett egy búgó hangja. Nem volt kellemes, de megszoktam. Ekkor már láttam, hogy ez a "házasság" nem lesz hosszú élet?. Teltek múltak a hónapok, eljött a 105 ezres nagyszerviz ideje. Semmi különlegeset nem cseréltek rajta, így megúsztam 48 000 Ft-ból. Kicsivel kés?bb, de már a garancia lejárta után megadta magát az önindító, ez is csere.
Ezek után jött a 120 ezres kötelez? szerviz vizsgázatatással 104 ezerért + egy komplett vezérm?szíj csere +96 ezerért. Ekkor döntöttem úgy, hogy eladom az autóm, és eközben még a szervokormány jeladója is megadta magát.(40 rugó)
Az eladás sem ment egyszer?en. Amikor megvettem az autót egy évvel ezel?tt (2004-ben) 2 500 000 Ft-ot fizettem érte, szerencsére kp-ben. Pedig a keresked? nagyon er?sködött, hogy hitelre vegyem. Végül nagy nehezen 1 600 000 Ft-ért vették meg t?lem! Kérdem én? Ki az a m****, aki ezek után Skodát vásárol? Merthogy én nem, az biztos!
Hibalista
- Stabilizátor rúd csere, ablakemel? kapcsolópanel a bal oldalon, vezérm?szíj és feszít? görg? csere 90 ezernél - ez OK, illetve 120 ezernél megint, mert megkopott az egyik görg?. (94 000.-), szervokormány jeladó csere 40 000.-, önindító csere, stb.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto II HGT | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.7/10) |
