A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia combi 1.9 sdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Esze van, nem szíve

Szöveges ítélet

Szeretem!

Elöljáróban: aki ezzel akar kaszinóba járni, műkörmös csajt felszedni, az ne tegye, vegyen inkább egy 15 éves Mercedest vagy Alfát.

A kasztnit szeretem, bár ez ízlés dolga. A futómű németesen pattogós, a viszonylag rövid tengelytáv miatt a hullámos, bordás utak dobálják.

72000 van benne, néhol egy kicsit nyöszörög, de alapvetően csendes. Az ergonómia megfelelő, de az üléstől nem vagyok elájulva. A váltó fenomenális, annyira könnyen és pontosan jár, hogy az már japán. Belül a comfort felszereltség ellenére tele olcsó, kemény műanyaggal (a műszerfal és az ajtók felső része kivétel), de tudjuk, hogy a VW mit szabott meg a Skoda számára.

És most jön a lényeg: a motor! Aki figyel a zsebére, az vadásszon szívódízelt, mert legendásan keveset fogyaszt. Budapestet átszelni csúcsforgalomban 1 3/4 óra alatt szar, de ha az átlagfogyasztás csak 4.4 liter, akkor mégiscsak jó. Ha kinyomom a szemét bekapcsolt klímával, akkor sem tudom 5.2 fölé tornázni. Vidéken 4 liter alatt, autópályán 5 körül zabál.

Cserébe persze nem megy, a 64 lóerő arra elég, hogy 1800 és 2500 között elfogadhatóan mozgassa a kocsit, fölötte és alatta irgalmatlanul lomha. Na de a kútnál én röhögök.

Megbízhatóság: semmi extra, a futómű kap rendesen az utak miatt, többször kellett állítani, gömbcsukló csere volt. A klímában egy kellemetlenül drága alkatrész tönkrement (35000), de a szerelő szerint minden VW-ben max. 80000 km-t bír. Ha igaz, az kicsit gáz.

Összességében elmondhatom, hogy bár nem az az élményautó, nagyon a szívemhez nőtt, szeretem és nem okoz kellemetlen perceket.

Hibalista

- pollenszűrő 5000
- gömbcsukló (budapesti utak)
- klíma hőcsatorna váltó motorja 35000

Ide hordtam szervizbe

Bradács testvérek (1028 Budapest, Kerényi Frigyes u. 32

Főleg VW-ket, illetve a konszernhez tartozó kocsikat javítanak. Nagy tapasztalattal, gyorsan, hatékonyan és kifejezetten olcsón! Tudom ajánlani mindenkinek!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 39000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Jetta Következő autója? Honda Jazz vagy Toyota Corolla
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)