És még mindig bírja!
Szöveges ítélet
Praktik- tehát szolgálati autóm, kétszemélyes tgk. csomagszállításra. 1,2-es ,háromhengeres motor, 64 pacival. Gondoltam lassú és tunya,kínszenvedés lesz vele a munka... És nem! 3000-től virgoncan gyorsul,igaz 4000-felett meg is hal,csak visít inkább,de már 2000-től is használható nyomatékat ad le.Precíz kormány ,jó futómű, álomszerűen pontos váltókar - nőknek valóan kezesen és könnyeden siklik a fokozatokba. Szeretek tempósan vezetni, és ebben jó partner a kis praktik.Kicsit oldalszél érzékeny ,de nem vészes - valószínűleg mert nagyon könnyű autó. Külseje fiatalos ,belseje németes komorságot áraszt, de ez is kibírható. Kap szegény hideget-meleget két és fél éve napi átlag 140km-en: országút, lakott terület, földút! (sáros -havas) és még mindig bírja! 6-literes normát még nem lépte túl egyszer sem ,pedig lenne rá oka. Kb. 150-ig rezzenéstelenül fut és gyorsul,jól kontrolálható. Földút nem az erőssége ,de hát nem is odavaló.Igaz én már összeszoktam vele ,így elég vad helyekre is eljutok a segítségével. Kis súlya miatt egyből kipörög a gumi hirtelenebb indulásnál. Fékek is elég jók, bár lehetne kicsit harapósabb. ( bár lehet,hogy az otthoni IV-es golfhoz mérve gyengébb) Szóval kellemes meglepetés a gép,mert régebben - igaz ,inkább a korai fábiákat emlegetve - sok ismerős szidta ezt a márkát és ezért elég fancsali arccal , előítéletekkel teli ültem a volán mögé az első időkben. Ennek ellenére a mai napig nem volt komoly baja.
Remélem így is marad!
Hibalista
- Belső levegőkeringető kapcsoló, világítás figyelmeztetőhang eltűnt :)
Ide hordtam szervizbe
Postaautó kft. Szeged
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 186000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 86200 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
