Elsőre nem rossz
Szöveges ítélet
20 voltam amikor megvettem, első autónak kifejezetten kellemes. Ismerős bácsié volt az autó, garázsban tartották, vigyáztak rá, szóval tényleg egészen mesebelinek hatott, mikor a kezembe kaptam a kulcsát. Aztán kiderült hogy nem minden arany ami fénylik, de ezt szerintem a hibalista egész jól tükrözi.
Az autó felszereltségi szintje egyébként Matrix, amivel a következő extrák jártak:
- ködlámpa elől
- elektromosan állítható tükrök
- légkondi
- távirányítós központi zár
- sötétített csík a szélvédő tetején
- 2 db villanyablak elől
- "fedélzeti számítógép", ami annyit jelent, hogy az ablaktörlő kar végén levő billenő kapcsolóval lehet 7-8 különböző dolog közül válogatni.
Előnyei:
- Olcsón fenntartható
- Egész kellemes és jól variálható a beltér
- Országúton 6 liter környéki fogyasztás
- Pontos váltó
- Hihetetlenül könnyű kormányozni
- Egész jól szerelhető
Hátrányai:
- 68 lóerő az 1,1 tonnás gépet kicsit nehezen mozgatja, főleg ha még a klíma is be van kapcsolva
- Városi fogyasztás az én lábammal 8,5 - 9,5 liter
- Idegesítő típushibák - beázó ajtók, összerohadó küszöb és sárvédő, széthulló szellőző rostélyok
- Az olyan rendszerek mint az ABS és az ESP hiányoznak belőle, mert csak magasabb felszereltséghez adták őket
Mivel kicsit egyedibbé szerettem volna tenni, ezért kapott egy szett gyári 14 colos alufelnit. Ezen felül sikerült egy bontásra váró autóból kimenteni egy komplett sportülés szettet, ami igen csak feldobja az autó belsejét.
Hibalista
- Feszültségszabályozó - 28.000 - Jobb első ablakemelő - 15.000 (elszakadt az emelőbowden és az üveg bezuhant az ajtóba) - Két hátsó lengéscsillapító - 20.000 - Két első lengéscsillapító - 50.000 - (A két lengéscsillapító még gyári volt, de 213.000-nél kilehelték a lelküket) - 2x a két stabpálca - 12.000 a 4 db - Belső ventillátor és a hozzá tartozó előtét ellenállás - 25.000 - Küszöbök és sárvédők lakatolása és festése - 130.000 - Szélvédő - 33.000 - Olajgomba (emiatt a szívbaj kerülgetett, amikor kidobta a hibát) - 2.000 - Szűrők, olaj és egyéb kis vackok - nagyjából 60.000 - Két hátsó zár - 40.000 - Még két hátsó gátló porvédőkkel és toronyszilentekkel - 47.000 - Bal hátsó kerékcsapágy - 21.000
Ide hordtam szervizbe
Amit tudtam, azt megcsináltam én magam.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Demkó Peti: Rendes srác, gyorsan dolgozik, plusz 3 perc sétára van tőlem, ami nem utolsó szempont.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 211000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
