egyszerűen, biztonságosan, hiba nélkül
Szöveges ítélet
Új autóként vásároltam még 2003-ban. Az eddig megtett 110ezer km során semmi sem romlott el rajta. (Na jó, a gyári hangszórók nem voltak a helyzet magaslatán, azokat magam cseréltem)
Bejártam vele Európát keresztül kasul és kis motor ide vagy oda soha nem okozott neki gondot semmi. Sokat mentem vele autópályán, "autobahn"-on, "autopista"-n, stb. 130-140 km/h utazósebességgel a világ végéig is elmegy. Olajfogyasztás 0, fékbetétek még a gyáriak. Futómű néha nyekereg, 120e km-nél talán már esedékes lesz a lengőkar-szilent csere (105e-es szervíznél szemrevételezve még kutya baja nem volt) Tartok tőle, hogy soha nem lesz még egy ilyen megbízható autóm.
A mai napig (6 éves koráig, 110e km) a kötelező szervízeken (olaj, olajszűrő, pollenszűrő,levegőszűrő 15e km-ként, gyertyák cseréje 60e km, fékfolyadék cseréje 2 évente) túl a hangszórók, 5 db tompított izzó, egy rendszámtábla világítás izzó és néhány ablaktörlő lapát cseréjén kívül semilyen törődést nem igényelt.
120e km-nél, mint nagyszervíz kérni fogom a fékbetétek és tárcsák és lengőkar szilentek, valamnt az akkumulátor cseréjét. Ez utóbbit is csak azért, mert 6 év után már illik, lévén csillaggarázsban tartott autó.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Magyar márkaszervízek hozzáállása és hozzá nem értése hamar kiderült.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ezt követően Párkányba, mellyel maximálisan elégedett vagyok. 10 pont
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
