Egyszerű és jó
Szöveges ítélet
Alapvetően jó kis autó, bár az 54LE nem egy F1-es teljesítmény,tankolásnál azért jó a csekély fogyasztás nyáron 4,5-5.2 persze nem városi dugóban,Télen -20 fokban 6,2 volt vert is a víz rendesen.A hatszelepes motor rendkívül egyszerű és kiforrott a motor megbontva még nem volt,a gyár 15ekm után ír elő olajcserét de én 10ekm nél lecserélem,olajat nem eszi még két olajcsere között nem kellett utántölteni.
A szervókormányra azt írják hogy gondozásmentes nem kell olajat utántölteni, ezt sem árt ellenőrizni 2-3 évente sőt akár cserélni is a folyadékot mert könnyebb lesz a kormányzás.Ugyanez igaz a váltóra is ott is élettartam kenést irnak de néha azért ott sem árt az olajcsere aminek érezhető hatása van.
Hibalista
- Igazából ami a legbosszantóbb volt 140eKM-nél többször egymás után bejött a motorelektronika sárga tablója. Hibakód törlések után computer software frissítés oldotta meg a gondot. - Amire még érdemes figyelni az a hátsó lengéscsillapító felütközésgátló gumibakjai amik elvileg gumiból vannak elporladnak, pontosabban a gyáriak ezeket érdemes cserélni a költség elhanyagolható. - Jó minőségű hibátlan útjainkon előfordúl hogy a féltengely csukló külső vagy belső GUMIHARANGJAI kiszakadnak erre is jó ha figyelünk, kb 3500-ból megvan a gumiharang.(eddig csak kettőt cseréltem egy külsőt és egy belsőt). - 250ekm nél a termosztát nyitva maradt szóval az csere volt 15e ft. -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 280000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | fabia |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
