A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia Fabia Kombi Classic 1.4 16V 100 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"Egyszer?en" tökéletes

Szöveges ítélet

Amióta megvan imádom, de maximalista lévén és új autóról lévén szó azért találtam "apróságokat". Az ülés oldaltartása jó de a derekam ebben is megfájdúl kb. 2 óra után, persze lehet, hogy a derekammal van a baj. Az autó meglehet?sen kompakt hatást kelt rossz úton is, nem zörög, nem kopog csak a motort tartó gumibak viseli ilyenkor nehezen a motor mozgását és kottyan egyet-kett?t. Gariban kicserélték miután hülyének néztek, mert ?k nem hallotak semmit, de az új egy honaposan úgy döntött hogy felzárkozik zajosabb el?djéhez, így a helyzet változatlan. A fogyasztása 130-as temponál kb.6,7 l ami szerintem egész jó. Nekem hangosnak t?nik már 120-130- nál is de ahol 1.4-es motorból hoznak ki 100 pacit az nyilván nagyobbat szol mint egy hasonló er?vel bíró 1.6-os. Az 1.4-es 75 lovas csöndesebb. Amúgy érdekes ez a chip tuning 4500-as fordulatig elmegy ott pedig olyan mintha kapna egy nitro fröccsött úgy beindul hirtelen. A német cs?látás és puritán egyszer?ség itt is tapasztalható szerencsére párosúlt a szintén németes vagy talán inkább csehes precízitással. A három majrélécb?l kett?t kisporoltak érthetetlen módon. Alapvet? dolgok mint a központi zár, elektromos ablakemel?/legalább el?l/, utasoldali légzsák még a drágább /általam is vásárolt/ klimás modellnél sem képezik a szériafelszereltség részét. Mindez 3.5 millióért. Azonban van benne ASR, ABS, ESP, 185-ös kerék ez nekem kicsit ellentmondásos. Vezetni ett?l független?l imádom, bel?l nézegetni kevésbé, de úgyis az utat nézem legtöbbet. Remélhet?leg a következ? autóm ugyanilyen menettulajdonsággal, megbízhatósággal de izgalmasabb bels?vel hoz majd lázba.

Hibalista

- Motort tartó gumibak kotyogott.

Ide hordtam szervizbe

Skoda Szervíz Kecskemét

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9800
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf II Következő autója? Skoda Octavia, Seat Altea
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)