Egy darab kaki
Szöveges ítélet
Tipikus első széria. Szar összeszerelés, szar minőség, szar tervezés. Pedig, ez akkor a kapható fullos volt: 1.4 16V 100Le, Elegance felszerelés. Milyen szar lehet az alap? :(
Hibák: Nyikorog, nyekereg a műszerfal. Sokat zabál. Nekem egy 1.4-es motor ne zabáljon 8.5-9 litert/100km. Nehéz, mint egy tank. Ülések kényelmetlenek és lötyögnek a helyükön. Gázreakció nulla. Kormány agyonszervózott. Olajat eszi, ami állítólag normális. Váltóolaj csöpög. Volt egy titokzatos elektromos hibája: pár nap állás alatt leszívta valami az aksit teljesen, természetesen a márkaszervíz nem tudott mit kezdeni vele, majd az x-edik szerelőnél tudták csak orvosolni. Ha jól emlékszem a klíma vezérlőegység volt a hibás, csere többszázezer, javítani csak úgy lehetett, hogy most vagy bekapcs és lefagyaszt, vagy kikapcs.
Mindez egy szinte ´új´ (60.000 km - viszont már 8 éves), jól felszerelt Fabia. Hogy ez egy mekkora szar!
Pozitívumok: 4 tárcsafék jól fog. Gyári Michelin gumik 60e. km után még 3-4 mm mintával rendelkeznek! Szép a világos Elegance kárpit. Ötletes és hasznos ´rejtett´ rekeszek. Koccanásnál Szutyka tört, Fabián meg sem látszott.
Hibalista
- Légkondi - javítás
- Lamda-szonda - csere
- Első torziós rúd elcsúszkál a helyéről és beleér rugózáskor egy másik felfüggesztés-alkatrészbe (ami későbbi szériában gyár által módosítva lett, de nekünk ez a csere 55.000 Ft-ba kerülne, végül 2db 100 forintos bilinccsel megoldva a probléma)
- Titokzatos elektromos hiba - valami kóbor fogyasztó leszívta az aksit amikor állt a kocsi pár napig (jó, mi???)
Ide hordtam szervizbe
Skoda Tatabánya - minősíthetetlen
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra Caravan 1.7D | Következő autója? | csakis japán |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
