A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia RS 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ecopower

Szöveges ítélet

Egy 1200-es Ladán tanúltam vezetni, meg "autót" szerelni. Az első saját autóm egy I-es Golf volt 1.1-es, még 1983-as születésű. Máig büszke tulajdonosa vagyok az autónak. Amikor már jobban kerestem, -és hála akkori barátnőmnek- megvettem az első új autómat, egy 3 ajtós Fiat Stilot. Ez egy igen jó autó volt, a megtett 42000 km alatt, csak a Skywindow tetőt kellett cseréltetni, persze garanciában. Azért váltam meg tőle, mert a nagy súly/alacsony motorteljesítmény nagy fogyasztást okozott. Így jött a szándék, hogy egy nagy teljesítményű, de kis tömegű autó után nézzek. Módomban állt vezetni néhány ezer kilométer erejéig egy 206 RC-t. Sajnos, mivel igen sokat közlekedem, főként városban, hamar letettem a benzines verziókról a magas fogyasztás miatt. Így került képbe a Fábia!

A futómű a kényelmes és a sportos között van, valahol fél úton, ami egy kis kompromisszumot követel. Felnik miatt nagy a rugózatlan tömeg. Kanyarban nagy az oldaldőlés, ami városi cikázáskor igen kellemetlen tud lenni. Mindazonáltal érdekes, hogy 195/55/r15-ös télgumival és lemezfelnivel, sokkal kezesebb az autó, és itt nem a komfortra gondolok, hanem a terhelésváltásra. A csúszáshatár értelemszerűen csökkent, de így is határozottan kezelhetőbb marad az autó. Az ESP remek találmány, ellenben az "elektronikus" differenciálzárral, ami gyakorlatilag a csúszó kerék megfékezéséből áll. jobb lenne egy LSD.

Nagyot javíthat a stabilitáson egy Eibach nyomtávmerevító, lengéscsillapító, és rugó.

A fékek is inkább a komfortosságot, sem mint a sportosságot sugallják.

Ide a régi Octavia RS féknyereg, féktárcsa kombinációt javaslom!

Amit szerettem:

A fix geometriás turbó: 1500-as fordulattól garantált fejhátradőlés az első 4(!) fokozatban. nagyot ugrik. nekem jobban bejön mint a folyamatos egyenletes nyomatékleadás. Gyakorlatilag gázadás nélkül végig lehet menni Budapesten, persze ez csak olyan "ezt is tudja" kategória.
Óriási előny a kiváló nyomatékrugalmasság, illetve az, hogy nem kell halálra pörgetni a motort, hogy dinamikusan közlekedjünk.

fogyasztás: :-) a rekordom valóban 100 km-en 3,6 liter. stabil 220-nál 8-9-et eszik 3700-as fordulaton. Budapesten 5,6-7,6 liter a forgalomtól és a lábamtól függően.

A váltóáttétel kiváló, hatodikban alapjáraton 60 Km/h, 130-nál éppen 2000-et forog, ami nagyon közel van a nyomatékcsúcshoz.

A karosszéria mérete megfelelő. Pluszként egy könyöktámaszt vettem. a világosszürke kárpitot ngyon nehéz tisztán tartani.

most már így 66 0000 kilóméter után azért jól jönne még egy kis plusz telesítmény, valószínüleg az ATC-t fogom választani. Az, hogy a mai napig semmi baja, talán annak köszönhető, hogy nincs fingatva, pörgetve. Tolom Neki rendesen, de mindig megvárom, míg felmelegszik a motor, és hagyom is kihülni leállítás elött. 3000 fölé nem kell pörgetni, tiltva még sosem volt. ha minden igaz akkor A 90 000-es szervíz lesz a húzós, olyan 2 kiló körülre modják.

csak azt a rohadt kárpitot nem tudom rendesen kitisztítani! :-(

Hibalista

- Jobb első ablak "féluton visszafordul"- Gari
- 49 000-nél féklámpa jeladó kontakthibája miatt elment az ESP, meg az ASR no meg a hátsó féklámpa. a javítás költsége 7000 Ft volt, és 1 óra. A garancia lejárta után 1 héttel adta meg magát ismét a jobb egy ablak. elvált vezetősintől. az első-alsó szilentek is megadták magukat, de ezt nem csodálom itt, Budapesten.
-
- update: 60 ezresen cserélték az elsö-alsó szilenteket, ez volt a komfort baja, régóta rossz lehetett, mert abszulút kezelhetővé tette az autót, az oldaldölés is megszünt. A szervíz vitt alkatrészekkel (olaj, szürök stb, ) 160 e körül állt meg. cserélték az akksit, a jobb 1 ablakmemelőt, és a szilenteket, néhány izzót.
-
-

Ide hordtam szervizbe

Qrrens- nem ajánlom

Itt vettem az autót. A Skoda szervizekben a falra ki van téve egy plakát: Ön kire bíná az autóját? Felirat alatt egy szakadt "fusi" szerelő, mellette egy fess Skodaruhába öltözött szerelő. Barátommal jót röhögünk, mert a képen látható "fusi" kinézetü szerelők dolgoznak itt. Családias hangulat, gyenge kiszolgálás, nem megbízható szervíz, pedig van 20% kedvezményem! Soha nem takarítják az autót, még ha 2 hétig is állt ott.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Mentes- ajánlom
itt nincs kedvezményem, viszont nagyon gyorsak, segítőkészek, pluszfeladatokat is bevállalnak. 10 perces munka után is takarítani akartak. Továbbra is teljesen elégedett vagyok velük, a munkafelevő srác nagyon komolyan veszi a munkáját, és lekiismeretesen is végzi.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 5100
Megbízhatóság (10) Vezetett km 61000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Stilo 1.2 3ajtós Következő autója? kicsi dízel, vagy nagy automata dízel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)