Eccerű és naccerű!
Szöveges ítélet
Eccerű és naccerű! Olcsón sokat mászkálni az országban tökéletes.Nem eszik,ellenben nem is megy.64paci igen karcsú az 1.9PDTDI passat után,átkozom a napot amikor eladtam(muszájból). Skodri volt Apámnak110es és 120as(ezen tanultam) is,ez már előrébb van pár szász évvel a csehszlovákokhoz képest. Szóval fabia combi comfort és cégautó volt(skoda kereskedésben). A hely nem egetverően nagy,de állítható kormánnyal és üléssel elférek benne. 193cm vagyok,csak a derekam sajog hosszabb úton és dugóban. Kissebb kárpithangok vannak,de 142e km után nem vészes.Pakolni lehet bele rendesen,tiszta legó.Ide döntöm az ülést,oda döntöm az ülést és egy rakás cuccot beleszorítok.Autópálya és város vegyesen használva 5 liter körül megáll.Nyáron városban kevesebbet szürcsöl,mint a pályán.Ehhez mértéket kell tartani a gázpedál taposásban,úgysincs értelme nyomni,mert korlátozva van a ménes ereje.Néha elfog a vágyakozás a fránya turbó után,de a benzinkúton fizetnivaló kárpótol érte.A váltója tiszta japán érzés,úgy mükszik ahogy kell.Futómű teljesen élvezhető,főleg ha a nyomaték előbújik belőle.Ócsó és megbizható,kisbukszához mérve is lehet gyűjteni a kilómétereket. Eccerűen szeretem! Hóban is nehezen tudom oldalirányba ereszteni.
Hibalista
- Bal első futóműben a szilent,de ez szériabetegség,a szerelő szerint(volt is nála pár számla róla). Néha meg is kell tankolni.
Ide hordtam szervizbe
Bonnyai Miklós XVII.ker(csak egyszer jártam szerelőnél)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | ibiza | Következő autója? | 1.9PDTDI VW vagy Skoda(csak ha lesz sok pénzem) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
