"Delorien" Időutazás 3 hengerrel !!!!
Szöveges ítélet
Nekem ez céges autóm volt, és csak mosolyogtam az összegeken ami rá lett költve. (majdnem 1 milla/4 év). Vigyáztam rá, óvtam mindentől, hogy majd megveszem, hát nem vettem meg!! Nem értettem, hogy normál használatnál, hogy tud a váltóban az összes fogaskerék és csapágy széttörni? Érdekesség, hogy a kuplungom kibírt 155000Km-t! Az autó sose hagyott ott, mindig voltak előjelek recsegés ropogás kopogás.. Sose vennék ilyet magamnak!! kb. volt vagy 8 ilyen a cégnek :)) Most már nem vesznek több Skodát! Ja a Toyotánál 190000Ft ot akartak adni a Fábiáért (törésmentes, 4 éves 190eKm), aztán inkább mondták, mégse kell nekik adjuk el! Összességében amikor 8 autónál jelentkeznek ugyanazok a "fődarab" problémák szinte ugyanannyi kilométernél az már nagyon gáz!
Hibalista
- Műszerfal (garis csere), differenciálmű, váltó 2x, hőgomba, összes trafó, komplett blokk (bontott), kormánymű, lengőkarok. Fékbetétet meg tárcsát ide nem kell említeni szerintem..
Ide hordtam szervizbe
Skodapalota
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Gari után Sufni, de itt legalább minden ki lett rendesen cserélve.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 188000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Accord 2.0 | Következő autója? | Yaris D4D |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
