Csak jót mondhatok rá
Szöveges ítélet
Attól függetlenül, hogy tele van az ország Fabiával, mégsem anniyra jellegtelen, mint egy Astra vagy egy Swift, nem veszette el az egyéniségét így sem. Az én autóm piros volt, szerintem tök jó szín az, jól mutatott ezen az autón. Egyébként is szép autónak tartom a Fabiát (jó, persze nem a Sedant), az enyémen még alufelni is volt, ötágú (igaz, csak 14"-os), és az is faszán nézett ki. A csomagtérajtól van egy ilyen kis spoilerszer? kiálló valami gyárilag, azt is nagyon eltalálták, tulajdonképpen semmi kivetnivalót nem találok a külsejében, cserében viszont szép : ). A fényezés is jó rajta, négy évesen is gyönyör?en csillog.
Az autó belül is kellemes, f?leg a többi autóhoz képest a kategóriában, bár szerintem még pár középkategóriás szintjét is hozza. Jó puha m?anyag van a m?szerfal tetején, ami nem puha, az is szép, jól kinéz? és jó min?ség? kárpit van mindenhol, nem szakad, nem hullik szét. Igaz, az autóbbi id?ben két hang is megjelent az autóban, de egyik sem zavaró, szóval nem baj meg különben is, 4 év után ezzel semmi baj nincsen. Egészen tágas az autó, jobb, mint egy Octavia (van olyanom is), el lehet férni hátul is.
Ami tetszett az autóban, hogy beül az ember és azt érzi, hogy nem csak összedobták mindenféle szarból, hanem tényleg figyeltek arra, hogy valami jót csináljanak. Olyan dolgokra gondolok, hogy hogy csukódnak az ajtók, hogyan m?ködik a klíma, a motor, vagy tulajdonképpen bármi, hogy nagyon jól világítanak a lámpák, meg még ki tudja, mire nem, tényleg nagyon korrekt autó ez.
Persze volt, ami nem tetszett. Szeretek dinamikusan közlekedni, nem gyilkolom az autót egyáltalán, csak az átlegnál kicsit gyorsabban megyek, de mondom, nem vagyok állat. Szóval átlagban 10-re jött ki a fogyasztás, amit kicsit sokallok egy 1.4-es motortól. Ráadásul ez még a régi 1.4-es, 68 lóer?vel. Persze, ez sokkal régebbi technika (még a 100-as Skodáig nyúlik vissza a dolog, asszem), meg OHV vezérlés, meg ilyesmi, de 10 liter... hát nem kevés. De igazából egyáltalán nem zavart. Mert ezen kívül a motor a korához képest egy csoda. Sosem ráz, semmilyen fordulatnál, nagyon szép hangja van, de tényleg. Egy négyhengeresnek nagyon ritkán szép a hangja, ennek az. A 68 lóer?höz képest elég jól megy, 170 fölötti utazósebességet simán lehet tartani vele autópályán (papír szerint 162 a vége, nekem 195 volt a legtöbb, anyámnak 200). Gyorsulásban nem kell csodára számítani, de azért abban is jobb 2 másodperccel, mint a katalógus szerint kéne lennie.
A futóm? az maga a tökély, ezt az autót nem lehet lerobbantani az útról, tényleg nagyon durva, amit m?velni lehet vele. Mindeközben nem ráz, nem dobál, szépen megy a szar úton is. A kormány is jó, pont elég a szervo rajta.
Az a baj, hogy más nem jut most eszembe vele kapcsolatban, de ha lesz még valami, megírom. Ja és ha valakinek kérdése van, nyugodtan írjon: henky77@gmail.com . Egyébként az autót most adtuk el és nagyonnagyon sajnálom, tényleg nagyon jó volt, egy rossz szavam nem lehet rá. Egyszer sem hagyott ott sehol, nem rohadt le rajta semmi, szép volt, jó volt... és elmúlt. Kár érte.
Hibalista
- Egy izzó, meg még volt pár dolog a szerviz hibájából, de megcsinálták és rendesek voltak
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5
Normálisak, természetesen drága, de mivel más baj szerencsére nem volt az autóval, ez nem baj.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | sok volt | Következő autója? | Astra H |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
