A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia Combi Best 1.4 16V 100 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bazaltszürke lopakodó istennő

Szöveges ítélet

Előtte 1.4 Mpi volt, sok dologban különbözik a két autó. A 100 lovas futóműve természetesen jobb egy hajszállal, a fékrendszere csodás, nem kap be hirtelen, határozottan lehet lassítani, akkorát tud satuzni, hogy néha még én is meglepődök rajta. A felhasznált anyagok minősége jobb mint a 2000-es autóé volt, viszont a hangszigetelésen spóroltak már, sokkal hangosabb a kocsi / azóta van még egy 2006-os 100 lovas is itthon, ebben gyengébb anyagokból építkeztek, viszont a motor vezérlő elektronika programja szédületes, ezt szeretném klónoztatni a combi-ba /. A műanyagok zörgésmentesek, pedig sok kátyús városi aszfalt km van az autóban. A motorja az egy ász! 4000-ig majdnem olyan mint egy sima 1.4, onnantól kezd életre kelni, nagyra értékelem hogy lehet vele finoman és lendületesen menni és ehhez nem kell 4000 fölé küldeni. Az alsóközepes 1.6 16V-ket simán megveri, erölködés nélkül / kivétel is van Golf V 1.6 Fsi 115 le-töl kap 1 métert lámpától lámpáig, Toyota Corolla 1.6 VVTI-től meg 3-at, rizsrakétákat - régi 1.6-os Hondákat - hagyjuk, mert száguldó koporsóvá ezt is át lehetne alakítani, kedvencem az újabb Opel Vectra 1.8 125 le-vel, a drájver azt hiszi hogy őserő van alatta, aztán 140 nél keményen odaverem sik úton, Érdi emelkedőn, bárhol... /. Az órája eléggé pontos, 215 fölött mutat egy picivel, ez Gps-el mérve 196,2 km/h-t jelent, ezen meglepődve többször, különböző időszakokban is elvégeztem a mérést, persze szigorúan Németországban :)) és 193-196 közötti értékek jöttek sorra, tehát nem egy lassú darab. Aztán a magasabb benzinárak miatt visszaálltam 95-ös benyára, ez érezhetően visszavett a gépből, 90 le-s twinportokat meg a 100 le- körüli diesel gépeket alig gyűrte le. Most a kiváló gazdasági helyzet miatt újra 98-at kap a Mol-tól, megvannak a lovak is és 150-190 között gyorsítva az 1.9 Pd-k meg a 2.0 Tdci-k tulajainak nem éppen kellemes meglepetést tud okozni. Viszont eszement tempónál / valós 190 fölött / Bp-Velencei Mol kútig lazán elrág negyed tank benzint, ami 11.5 litert jelent! Normálisan hajtva városban beéri akár 7.2 literrel is, ha siettetem akkor ez 8 liter lesz, országúton 100 körül ha jó napja van akkor tudja a 6.2-t is, 130-nál 6.5, 140-nél 7, 150-nél 7.5, autópályán 190 fölé / óra szerint / hajtva, de mindíg 150-re visszaállva 8-at eszik. A mérések nem fedélzetiből vannak, bár elég pontos az is, hanem kattanástól, kattanásig tankolva lettek mérve. Érdekes hogy ennek nem elég egy városból elhúzós 30-50 km-s megküldés ahhoz hogy visszarázódjon a normális formájába / gyorsulás, végsebesség, fogyasztás / , kell egy laza 200 km-s autópályázás ahhoz, hogy kiköhögje a városi eltunyulását. A kategóriájában elég jól sikerült darab, aki azt írja le a népítéletben hogy a Vw az sokkal jobb, meg hogy az anyavállalat nem engedi, etc, etc az vagy elvakult, vagy túl buta, már bocsánat, de össze kell vetni alaposan a két autót / Fabia elöbb volt ugye, mert hát a körlámpás Polo kapta a meg másodjára a Fabia alatti technológiát /, aztán ott van az öszerszerelési minőség / a Skodát Csehek és Szlovákok rakják össze, most már alaposan megfizetve /, amiben a Vw jó lenne ha a többi nagy európai márkához hasonlóan nem Török,Spanyol,Román vendégmunkások raknák össze az autóikat, fele annyi bérért mint az echte Überalles kollégáik.Felszereltsége: ABS,ASR,Tempomat,El ablak+tükör, felhúzó modul, kp zár gyári távirányítóval, kisbőr csomag, állítható magasságú első ülések+tárolódobozok, tetősín, áll kormány, oszva dönthető hátsó ülések, fed komp, félautomat klima, nos ez a gyári közepes felszereltég. Nem vagyok elfogult az autómmal szemben, elég sokmindent vezetek az utóbbi időben / G-H Astra 1.4 Twinport, 2.0 DTI 16V, Renault Twingo, Fiat Punto, Yaris, Jazz /, viszont még nem találtam olyat, ami összességében / az én szempontjaim alapján / jobb lenne a Fabiánál. Még egy diesel Rs-re fáj a fogam, meglátjuk.

2007: az autóra egy közepes hangú kipufogódob és 17"-os alufelnik kerültek 215/40 R17-es gumikkal. Az autó végsebessége 175-180 km/h-ra csökkent gps-el mérve / most az óra is ugyanazt mutatja mint amit a gps /, tisztán városi fogyasztása 7,5-8 liter, vegyesben 300 km-s etapokkal számolva 2/3 város 1/3 országúttal 6,8-7,1 liter, normális tempóban nélkülözve minden pörgetés 80-100 km/h-val haladva 5,5 literrel elballagtam Somogybabodra.

2007 Október: döntöttem új autó kell és dízel. Ezek voltak a kritériumok, no meg az ár. Kapásból a Skodánál kezdtem, alkudoztam, átkozódtam, fenyegettem ( veszek egy opelt ha nem egyezünk meg :) ), de akárhogy is számoltunk, osztottunk, szoroztunk, nem akart egy normális, számomra még elfogadható ár összejönni. Így aztán sűrű könnyekkel, szívszakadással búcsúztam a Skodától és találtam egy számomra félelmetes, ámbár rokonszenves márkát, ahol nem lepődtek meg a kívánságaimat megértvén és adtak egy nagyon-nagyon jó árajánlatot egy alsóközepes, 100 le-nél erősebb, dízelmotoros, minden elektromos földi jóval felszerelt modellre, ráadásul nagy duzzogva az autómat is beszámolták volna, de ezt már nem kell mert a beszámítási ár felett adtam el 100000-el és így hállísten még a metálfelárat is elengedi a csábítóm.

Nos itt a Fabiás időszak vége, mindenkinek csak ajánlani tudom, strapabíró, megbízható, átlagosan értéktartó autónak ismertem meg és szerettem nagyon.

Hibalista

- Eddig semmi.
-
- 2007: Bár mostanság rendetlenkedik néha a motoron lévő hőmérséklet jeladó, de addig nem kell cserélni amíg vízhőfokmérő jól mutat. Ez 11000 forint lesz, ha egyáltalán megadja majd egyszer magát.
-
- 2007.Október: kicseréltettem a jeladót, kb fél órát kellett várnom, de csak azért mert a hűtővíznek kicsit le kellet hülnie, ellenkező esetben forrázta volna a szerelő kezét.
-
- Maga a művelet 10 másodperc volt, jeladó ki, jeladó be és a végén kevés hűtőfolyadék utánpótlás, a végösszeg pedig alkatrésszel, utántöltéssel 6500 forint volt....korrekt.

Ide hordtam szervizbe

Autó Fatér Kft Zalaegerszeg. Értenek ahhoz amit csinálnak és nem húzzák le az embert.

2007: 60000 km-s szervíz......... le sem merem írni hogy mennyibe került, legyen elég annyi, hogy kb egy normális edzőcipőnyi összeget kellett csak otthagyni, szóval le a kalappal elöttük.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 63500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fabia Comfort 1.4 Mpi Következő autója? Félek leírni, egyenlőre csak annyi hogy diesel.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)