A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 Mátrix 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Barátságos

Szöveges ítélet

Hoszas keresgélés útán márkakereskedéstől vettem 4 évesen 36 ezerrel (korrekt és gyors űgyintézés, a murvás kereskedőknél nagyon dörzsöltnek kell lenni, én enyire nem értek hozzá).

Elöször is nagyon bevált, rendkívül megbízható, fentartása szinte fillérek. A kormánya roppant precíz, még némi visszajelzést is ad az útról, 1-2 millával magasabb kategóriában is megállná a helyét, a sebesség váltó egyszerűen szuper, bár a gyors áthuzásokat nem szereti szinte magától ugrik fokozatból fokozatba két újjal kapcsolható, a futómű nem sportos de ésszerű autózáshoz komoly tartalékokkal rendelkezik. Én sokkat vezetek éjszaka ezért fontos szempont volt a ködlámpa, az nem sokat ér és a tompitott fénykévéje is nagyon rövid (maximális magaságra állítva is) a távolsági viszont elképesztő, kicsit foltos, de irdatlan távolságokra vissz. A beltérben kopogós müanyagok vannak, de a kapcsolók finoman járnak, a gyári skoda rádió türhetően szól. Az összeszerelés egész jó, csak a "roszabb" magyar utakon halatszik némi zörej (a kalaptartót nem számítva) a műszerfal és az B oszlop környékéről. Elől viszonylag tágas jól el lehet férni, én a 184 centimmel és +110 kilómmal még éppen hattáreset vagyok.
Meglepő de igényes részletek is találhatók benne, pl. a szerszámok és azok elhelyezése, a kalaptartó súlyon it is van müanyag védelem (vagy az egész abból van nemtudom), és egyszer a levet kalaptartót sikerült begyömöszölnöm az ülés és a csomagtartó közé, erre igen kevés típus alkalmas.

Hátrányai: A motor (68 Le) gyenge, 1-ben 3000 ig is elpörgetheted csak vánszorog, 5-ösben is rém lomhán gyorsul, 3-4-ben viszont türhető. A motor régi konstrúkció gyakorlatilag nincs állandó alapjárata (nem hiba, ilyen), az alapjárat 750-1150 között szinte bárhol lehet, már nem figyelem igy mintha beállt volna egy szintre. A legnagyobb problémája a fúlladás elinduláskor, bármelyik dízelt fölülmúl ebben, igaz megszokható és ha ezzel megtanúlsz elindulni mással sem lesz problémád.
A legnagyobb hibája azonban a hátsó úlés, fejtér gyakorlatilag nics, magam mögé beülve (184 cm) még van lábterem a fejem viszont nem fér el igen érdekes összehuzott pozicióban lehetne it t utaznom, gyerekeknek, illetve úgy 170 egy-két centiig jó.
A felhasznált anyagok nem érik el a VW minőséget (az ajtó kárpit tényleg elégé szöszösödik), viszont a skoda bő negyedmillióval olcsóbb a konszern társakhoz képest.
A fogyasztás is egy kicsit magasabb az átlagosnál, úgy 7 és 8 liter között.

Ősszeségében szeretem, jó műszaki alapok, megbízható, imádni nem lehet, de egy tökéletes társ a mindennapokban, nagyon hozzá lehet szokni.

Hibalista

- Az első héten egy H7-es izó, volt az izzókészletben, pótlás 800 ft.
- 40 000 km-nél féktárcsa, betét saját hiba, agyon mostam szerencsétlen kocsit, így a féktárcsa szörnyen rozsdált, nem akartam felszabályoztatni, cseréltem, szereléssel együtt két tárcsa és betétek 25 000 ft.
- a szokásos olajcsere, kiegészítve egy vezérműlánccal, fő az ovatosság szereléssel együtt 27 000 ft.

Ide hordtam szervizbe

A vidéki szervizek türhető árakon dolgoznak (információim alapján), én mégis egy ismerős szerelővel cseréltetem a szükséges kopó alkatrészeket, nagyobb vagy elektromos hiba esetén lennék hajlandó informálódás végett márkaszervízbe menni.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Még marad, útána Superb I, vagy Oktávia II, esetleg Toledo III.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)