Az vegye, akinek esze van, nem szíve
Szöveges ítélet
2004 végén vettem az autót, Olaszországban hozták forgalomba. Ezüstszín?, látszatra sérülésmentes, 1.9-es szívódízel (ritkaság a turbók korában!). El?ször a problémáról: természetesen törött volt a kocsi, az intaktnak t?n? lökhárító egy érintést?l darabokra hullott, cserére szorult a kormánystabilizátor mittudomén mije, arra se vették a fáradtságot, hogy a sérült h?t?t kicseréljék. A törött m?anyagot meghegesztették, így újra üzemképes lett. Persze kés?bb a hegesztés mentén megrepedt, a h?t?víz folyni kezdett, a hibának utánamenve kiderült az összes bibi. 210 ezerbe került a törött alkatrészek cseréje, azóta hibátlan. Elöl nagyon kényelmes, hátra nem tudok magam mögé beülni. Hihetetlenül keveset fogyaszt!!! Hidegkúttól L?rincig (tehát át a városon keresztbe) 3,9-es átlagot produkált. A Magas-Tátrába és vissza 3,8-at evett. Óriási dugóban toszogva legfeljebb 5.5. A fedélzeti számítógép (pontos) 4,7-4,8 közötti átlagot mutat hosszú távon. Elegance felszereltség, minden van benne, amit egy ilyen autótól elvárok. Kicsit zajos és rezonál, de a kútnál kompenzál. A rövid tengelytáv és a kombi összeházasításának következménye, hogy bólintgat, fekv?rend?rnél elöl-hátul könny? odaverni, vigyázni kell. Sok autó után kijelentem, hogy a legjobb váltó, amit éltemben kezeltem, ebben a kocsiban van (biztos más Skodákban, is, nem tudom). Egyébként a futóm? nagyon jó, vw-sen feszes, a kombihoz képest tényleg kiváló úttartás, pontos reakciók, kiszámítható. Így hatvanötezer után még nagyon egyben van, nem zörög, pedig a budai hegyvidéki utak próbára teszik. Teljesítmény: hát, a 64 lóer? magáért beszél. De azért síkon 170-et tudok vele menni, ha nagyon-nagyon akarok. Inkább nem akarok, nem egészen arra való. Egyébként kicsit kárpótol a nyomaték. Egy biztos: a pápaszemes Polo és a FAbia közül gondolkodás nélkül az utóbbit választanám.
Összesítés: nagyon jó vétel, józan és behatárolt anyagi lehet?séggel megvert embereknek. Alfások! izé öhöm, cuore sportivo... felejtsétek el, az autó arra való, hogy A-ból B-be eljussatok vele. A tiétek meg arra, hogy a szerel?höz hordjátok.
Hibalista
- pollensz?r? csere 5.000 Ft
-
-
Ide hordtam szervizbe
ismer?s
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Jetta | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
