A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.9 SDI Combi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az vegye, akinek esze van, nem szíve

Szöveges ítélet

2004 végén vettem az autót, Olaszországban hozták forgalomba. Ezüstszín?, látszatra sérülésmentes, 1.9-es szívódízel (ritkaság a turbók korában!). El?ször a problémáról: természetesen törött volt a kocsi, az intaktnak t?n? lökhárító egy érintést?l darabokra hullott, cserére szorult a kormánystabilizátor mittudomén mije, arra se vették a fáradtságot, hogy a sérült h?t?t kicseréljék. A törött m?anyagot meghegesztették, így újra üzemképes lett. Persze kés?bb a hegesztés mentén megrepedt, a h?t?víz folyni kezdett, a hibának utánamenve kiderült az összes bibi. 210 ezerbe került a törött alkatrészek cseréje, azóta hibátlan. Elöl nagyon kényelmes, hátra nem tudok magam mögé beülni. Hihetetlenül keveset fogyaszt!!! Hidegkúttól L?rincig (tehát át a városon keresztbe) 3,9-es átlagot produkált. A Magas-Tátrába és vissza 3,8-at evett. Óriási dugóban toszogva legfeljebb 5.5. A fedélzeti számítógép (pontos) 4,7-4,8 közötti átlagot mutat hosszú távon. Elegance felszereltség, minden van benne, amit egy ilyen autótól elvárok. Kicsit zajos és rezonál, de a kútnál kompenzál. A rövid tengelytáv és a kombi összeházasításának következménye, hogy bólintgat, fekv?rend?rnél elöl-hátul könny? odaverni, vigyázni kell. Sok autó után kijelentem, hogy a legjobb váltó, amit éltemben kezeltem, ebben a kocsiban van (biztos más Skodákban, is, nem tudom). Egyébként a futóm? nagyon jó, vw-sen feszes, a kombihoz képest tényleg kiváló úttartás, pontos reakciók, kiszámítható. Így hatvanötezer után még nagyon egyben van, nem zörög, pedig a budai hegyvidéki utak próbára teszik. Teljesítmény: hát, a 64 lóer? magáért beszél. De azért síkon 170-et tudok vele menni, ha nagyon-nagyon akarok. Inkább nem akarok, nem egészen arra való. Egyébként kicsit kárpótol a nyomaték. Egy biztos: a pápaszemes Polo és a FAbia közül gondolkodás nélkül az utóbbit választanám.

Összesítés: nagyon jó vétel, józan és behatárolt anyagi lehet?séggel megvert embereknek. Alfások! izé öhöm, cuore sportivo... felejtsétek el, az autó arra való, hogy A-ból B-be eljussatok vele. A tiétek meg arra, hogy a szerel?höz hordjátok.

Hibalista

- pollensz?r? csere 5.000 Ft
-
-

Ide hordtam szervizbe

ismer?s

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Jetta Következő autója? Toyota Corolla
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)