A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,2 12v htp combi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az első "szocialista" autóm

Szöveges ítélet

Kellett 1 autó. Megbízható, mert az öreg II-es Golf a garázstól az utcáig képes volt bedögleni. Válasszunk 1 autót. Szempontok: környékbeli szervíz/kereskedő; 2 felnőtt 2 gyerek + nem kevés cucc; fogyasztás; ár; fenntartás; minél előbb meglegyen. Hát akkor kompromisszumok: környéken VW nincs, van Skoda és van kombijuk, a sedan a NaThaliahoz képest gyönyörű, de még így is nagyon ronda. 2 héten belül csak a Skoda. Fogyasztás: prospektus, ismerős, szubjektivitás, kereskedő (volt ahol én kértem elnézést, hogy autójukat megvenném, pedig itt gyártják helyben); már megint a Skoda. Az 1,2-3 hengertől nagyon fázunk, rémképek: Barkas. A hangja most sem tetszik, de mióta volt 5 liter alatti átlagom békülékenyebb vagyok. Lóerő férne bele (nyaralunk 2 heti cucc a csomagtartóban, fehérvári hegyvidék, végig negyedikkel, olasz 911-es túr le az útról, segítség, egy család vagyunk stb. Nem ad) A futómű a II-es után nekem nyúlós, billegős, kerékzaj (Kléberrel adták) nem érezni csak a legkisebb útegyenetlenséget, már kopog a jó minőségű magyar utak aktív közreműködésével. Fék: komoly megszokást igényel. Felszereltség: a nagy klasszikus + ködlámpa és központizár. Ár: pontra 2,5 M. extrák aranyáron, férne bele egysmás, legalább a kapaszkodó az ajtó fölé. Igaz van hátsó ablaktörlő, fütött hátsó szélvédő, csomagtérroló. Ne röhögjetek, van ahol ezek extrák. Jópofa apróságok: hármat villantós index, tolatásnál esőben törölt hátsó ablak. Összegzés: jó kompromisszum (ennyi pénzért, akkor, ekkora autót nem kaptam volna), kellemes csalódás a nyomatékos motor+váltó kombináció, fogyasztás jó, igénytelenség (jó és rosszértelemben egyaránt) a metálfényen minden sz.r meglátszik, kicsi az ablakmosó tartály, olcsó szervíz (szlovák autó még nincs az udvarban, de átmenni már nem érdemes), klímát ilyen kis motorra nem illik ráengedni, de az ablakot leengedni nem szabad, mert olyan hangja lesz, mintha részeg salsa dobosok vernék a dobhártyádat. Azért azt tudni kell, hogy ezek az autók, amiket itt a Kárpátok ölében mi családinak vélünk használni, ezek a Lajtán túl, csak városi kocsik. Az ember mérje fel anyagi helyzetét, lehetőségeit, igényeit és válasszon autót magának. Pro et contra én úgy gondolom, a Fabia hozza azt amit előzetesen vártam tőle.

Hibalista

- ablakmosoról lejött a cső, késön betett téli szélvédőmosó miatt jégdugó. szerintemm 2 perces munka, az autóban megtalálni 1 hét, irány szervíz 2700.

Ide hordtam szervizbe

styevola esztergom

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? bogár; golf II Következő autója? octavia combi, jetta
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)