A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 Mpi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Átlagos igás, de életet mentett

Szöveges ítélet

Szinte naptári napra pontosan 6 évet használtam és kereken 100.000 km-t tettem bele. Különösebben bosszantó dolgokra nem tudnék visszaemlékezni a használata során. Lambda szonda, thermosztát csere, kp-i zár javítás volt a szokásos szerviz költségeken felül, amit rá kellett költenem. Ez összesen 50-60 ezer HUF lehetett. Ezen kívül 5 éves kora körül 25.000-et költöttem az első futómű beállítására, szilentek cseréjére stb (persze ezeken az utakon ez természetes).
Meg voltam elégedve az összeszerelés minőségével. Nem zörgött, nem nyikorgott, minden a helyén volt még 6 éves korában is. A karosszéria masszív, a futómű inkább feszesre hangolt és kissé alulkormányzott, de nagyon pontos.
Ami biztos, hogy új autónak mégegyszer nem választanám. Iszonyatosan nagy az értékvesztése.
3-4 éves korában jó vételnek tűnik. A jó öreg, lomha, oldalvezérelt Skoda blokk szerintem 250.000-300.000 km-t is elpöfögne, komolyabb beavatkozás nélkül...
És most a töréstesztről:
90 km/h-s sebességgel gyakorlatilag fékezés nélkül sajnálatos módon belerohantam vele egy VW Sharanba. Az autó totálkárra tört, de az utastér sértetlen maradt. Az ajtók nyíltak az ütközés után is, a műszerfal, a kormány és az illesztések nem mozdultak el. Az autó úgy tört és gyűrödött, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Légzsákok időben nyíltak, a patronos ővek tették a dolgukat. Mindketten karcolás nélkül úsztuk meg az esetet. A Sharan is totálkárra tört egyébként. Sajnálom, hogy nem használhattam tovább, de nagyon örülök annak, hogy egészségesek vagyunk és sértetlenül szálltunk ki az autóból. Biztonságos, megbízható kisautónak ismertem meg.

Hibalista

- Lambda szonda, távirányítós kp-i zár, thermosztát

Ide hordtam szervizbe

Párkány (Skoda márkaszerviz - Szlovákia)

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Felicia Következő autója? Nissan Almera
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)