A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 HTP Fashion 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Apró rakéta

Szöveges ítélet

Nos, első dolog: Előtte 2105-ös autógázos ladám volt, AKIT imádtam.
Aztán jött a Fábia. Mikor először beleültem, kicsit megilletődtem.
Nagy! Aztán kiderült, annyira mégsem. Ha nekem a kézifék felett van a kezem, váltáshoz készülvén, a kedves utas húzza magát össze.
A következők már pár ezer km után jöttek:
Ez egy rakéta!! 3 hengeres motorhoz képest, igencsak szedi a papucsait. 2700-2800 fordulat alatt szenved, köhög prüszköl, de ha az ember ügyesen kapcsol vissza, 3000-3200-re, 3.-ban még felszedi az aszfaltot!! Ami azért nagy segítség a 4-es főúton, a kamionok között. 80km/h-nál 5.ből még elég kényelmesen lehet vele előzni, de ha az ember tényleg siet, rakja vissza 4-be.
A futómű: Egyfelől, ha az ember egy nagyon kicsit is ésszel vezeti, nem tudja felborítani. Bár ebbe nekem besegítenek a 195/50R15-ös Dunlop 2020E sport felni és gumik is. Ami viszont hátrány: kicsit ki van hegyezve a lengéscsillapító. A kátyúkat mintha nem kedvelné, cseréltem is nyomtávtartót 30.000-nél.
Fogyasztás: Háááát.... Ha az autópályán tartom a 100-110-et, akkor elég neki 5.2 liter, ami szerintem egész jó. Én városban sem tudok vele megetetni 6.4-nél többet.
De ha odalépek neki! Pályán 140, ott már lazán megeszi a 6.8-7 litert, városban meg hallom ahogy horpad a tank. de ezt a motort nem is ere tervezték.
Váltó: Imádtam szegény ladám 3lábas kuplungját, kétkezes váltókarját. A Fábia egy igen finom szerkezet. Eleinte csak nagyon lassan tudtam vele váltani, de most már bekopott, és eléggé meg is szoktam a kényelmet. Nagyon finom, szó szerint 1ujjas váltó. És ha az embernek tépni van kedve, meg is teheti.
összegzés: Bár a Lada örökké hiányozni fog, eleinte ezt a kocsit kifejezetten útáltam, lassan hozzászoktam a hülyeségeihez. Rövid ávon nagyon kényelmes (árához képest), hosszú távon (Győr-Szolnok) kicsit húzós.

diabolis

Hibalista

- Jobb első világítás
- Első nyomtávtartók

Ide hordtam szervizbe

Juvenal Szolnok

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Sándor Service kisujszállás

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 96000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 2105 Következő autója? Astra, Octavia
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)