A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1.2 mpi MÁKKDARÁLÓ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

amit tud azt mindig tudja, csak pályára ne menjen!

Szöveges ítélet

Sajnos sokan gondolják úgy, hogy a kisebb agregáttal felszerelt gépjármű kevesebb üzemanyagot fog elfogyasztani. Nos kedves olvasók ez teljes badarság, hiszen egy ugyanakkora tömegű test elmozgatásához, pontosan ugyanakkora energia szükséges amit teljesen mindegy hogy 1.2 vagy 1.6 állít elő hasonló össztömegnél! Az autót újonnan vettük. Elég eseménytelen volt az élete, néha megnyomták a fenekét, de amúgy semmi érdekes nem történt. A motor aluméretezett, ide ez nem elég, sokszor egyszerűen nevetséges a teljesítménye. Fogyasztás városban relatíve sok, hajtva a kilenc litert simán becsapja. Nyilván ha egy 1.6 hajtaná akkor is hasonlóan fogyasztana csak nem kellene pörgetni ilyen szinten. Kollégám egy 325i Bmw-t hajt városban 9 liter kb. Országúton a százas tempót szereti, ilyenkor tényleg elérhető a 6 liter. Pályán a 120 rendben van, de nagy a szélzaj. A motor három hengerével pörgetve hasonlít egy boxer hangjához. :) Az elmúlt hat év alatt az összeszerelés állaga nem változott. Jók az anyagok, korrekt minőség, kifejezetten pontos, finom erőátvitelű rendszert használt a gyár. Futómű is rendben van. Egyszer a sógoroknál az Alpokban megküldtem lefelé egy hatalmas kanyarban az A1-esen akkor egy kicsit féltem mert kezdett elmászni az abroncs. Utána tettünk rá normálisat azóta jó. Egyedüli negatívum tényleg a motor teljesítménye, egyszer kipróbáltam az RS-t az lenne az optimum. Jó motorral nagyon sokat érne, minden kötelező szervizt megkapott, teljesen megbízható, de a mondást mindenki ismeri: "nincs rossz autó, csak sok hanyag tulajdonos"

Hibalista

- csak szerviz, meg a magyar kátyú okozta jobb első kerékcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Roland autóház Debrecen, Sanyi bácsi a sarkon

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 66000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? swift Következő autója? ocatvia
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)