A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,2 12V Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Álruhás Volkswagen - Dusánnak üdvözlettel :-)

Szöveges ítélet

Beszámítási akció keretében hagytam magam rábeszélni, eredetileg a nagytesóban, Octaviában gondolkodtam.
A szalonban megnéztem a kicsit megújított dizájnt, meghallgattam az 500 eFt-os akciót. Tényleg annyi volt.
A kocsit kipróbáltam, és megrendeltük.
Április elsején vettük át, nem vicc. :-)
Megjelenése: bazaltszürke szedán, kategóriájában elegáns kis kocsi. Ülések: németesen kemény (én spec. a puhát jobban szeretem, de hosszú úton tartja a gerincet). Formájuk meglepöen jó. Az elülsö ülések kiképzése folytán a hátul ülök "nyernek" vagy 10 cm lábteret. Én 179 cm magas vagyok, nekem beállított vezetöülés mögé kényelmesen beférek. Igaz, a komfortot 4 fö részére nyújtja a kocsi.
Méretben leginkább a szélességében marad el a nagyobbaktól. Hátul a fejtér is meglepöen nagy, hála a hátsó ülés vonaláig felfelé ívelö tetönek. Megjegyzem, épp a határozottabban nagyobb tér miatt választottam a Sedant.
Berendezés: meglepöen jó minöségü müanyag-gumi-kárpit kombináció. Más kérdés, hogy a burkolóelemekröl lepergö sorja ott maradt a világosabb színü elemeken... Az elsö takarításig.
A müszerfal praktikus, áttekinthetö, a kapcsolók jó minöségüek. Többek szerint unalmas, hiányolja a speciális dizájnt. Én ilyennek szeretem, ízlés dolga.
A Vas: a motor kicsi, három hengeres. A próbaúton - bevallom - nem hallottam a hangján. Tulajdonképp alig van hangja. Aki nem versenyezni akar vele, megfelelöen dinamikusnak fogja találni. Persze, aki versenyzö típus, ne vegyen ilyet. Többet tud, mint a gépkönyv írja. A végsebesség 170 közelében van, ami egy 1,2-es motortól nem rossz. A fordulatot a motor valóban jól tolerálja mindkét irányban, ami városban különösen jól jöhet.
A váltó kitünö. Stabil, szinte behúza a sebeségeket. Tképp ebbe szerettem bele. Az 1. fokozat a kivétel: néha csak másodikra veszi. Olvastam más értékeléséven is a jelenségről, típushiba lehet...
Fogyasztása: vegyes használat mellett 6 l körüli, 80-90-nel városon kívül még kevesebb.

Negatívumok: alapáron hiányzik az utasoldali légzsák, emelhetö vezetöülés. Talán az ablakemelö és a légkondi is beleférhetne alapból, cserébe az árengedmnyért.
Az autón különösen felülnézetből látszik, hogy megleően nagy, az anyagot a szélességéből spórolták ki. Ez a fentebb leírt kényelmi problémák mellett a kanyarvételkor is rontja az autó stabilitását. A Samara után "billenékenynek" érzem.
Így mndent öszevetve: ´akciós´ áron kapunk egy gyengén felszerelt kocsit, vagy veszünk egy jól felszereltet még mindig jó áron.
Végsö soron vagy egy VW polóm Skoda emblémával. Kitünö ár/érték arány. Megbízható, igazi német autó Mladá Boleslavból.
Sokak szerint unalmas autó: csak teszi a dolgát, és megy... megy...
Frissítés 2007.03.14-én: az autó két évesen is teszi a dolgát.

Hibalista

- Semmi. Minden OK, megbízható.
- Két bal elsö izzócsere 30000 km-en.

Ide hordtam szervizbe

Real-K, Komárno, Szlovákiai márkaszervíz.
Szaktudás OK, árak alacsonyabbak a hazainál.
Könnyü nekem: határvárosban lakom.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Styevola és Fia, Esztergom.
Szívélyes légkör, hozzáértö, szimpatikus kollégák.

A györi Porsche Hungaria Skoda szalonjában nem ment a dolog - potenciális vevöként 20 percig babráltam és próbáltam szóba állni a léhütö személyzettel - sikertelenül. Tatabányán dettó.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Samara 1500 Következő autója? Skoda Octavia
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)