A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,4 MPI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ajaj! Köszönöm, inkább nem

Szöveges ítélet

Elöljáróban: miután az elözö kocsim megadta magát és járnom kellett valamivel, kölcsönzöhöz fordultam és így tettem szert az alábbi skodálatos tapasztalatokra. Az 1.4 MPI összefoglalóan értendö, ugyanis a 3 hónap alatt 2 verziót is volt szerencsém nyúzni, elöször egy szedánt, majd egy kombit. És meg kell mondjam, hogy elég nagy különbség volt a kettö között.

A szedán egy kupac trágya volt. Óra szerint csak 10e km volt benne, ami egy 6 éves kölcsönzöi autó esetében görcsös hahotát vált ki ez emberböl. Full, de tényleg full fapad - kurblis ablak elöl is, az egyetlen extra a jobb oldali tükör :)
A váltójával betyárosakat lehetett szkanderozni, de néha még így is ö nyert és viccesen kidobta a hármast, aminek persze kiadós bömbölés lett a vége a motortér felöl. A szedán kivitel egyébként messze a legocsmányabb a fabiák között, a megtruccolt segg csak még jobban kiemeli az autó aránytalan formáját, föleg a kurta orrát.
Egyszerüen képtelen vagyok felfogni, hogy mondhatja valaki a fabiák belsejére hogy szép, vagy elegáns. Dejszen nincs bennük semmi! Ami meg mégis van, az olyan szürke, sivár és igénytelen, hogy az ember sírva fakad a látványtól. Jaj, most jöttem rá, hogy hazudtam, volt benne egy rádiós magnó abból a fajtából, ami mellé a kínai piacon azt írják, hogy egy:500 sok:300 (mármint forint, a gyengébbek kedvéért). Hangja semmi, a Nagykörút közepén is csak sistergösen fogta a Danubiust.
Menni ez az autó egyáltalán nem szeretett: ha odatiportam neki, akkor megindult ugyan, de ez úgy 140-töl az autópályán már konstans aggódással párosult, mert a szervó (hopsz, még 1 extra!) nem keményedik hozzá a tempóhoz, ezért egy hirtelen mozdulat végzetes lehet (bár ezt nem próbáltam ki, így csak sejtem, biztosan nem állíthatom :)) Egyébként pörgös, de nyomatékmentes, totojázós a motor, elözgetni nem való vele, mondjuk lehet, hogy ez a kategóriájában kiemelkedő, de nekem piszok kevésnek tűnt.

A kombi egész más tészta volt, ebben 92ezret mutatott az óra 5 éves korára, már hihetöbb, de a nyakam nem tenném rá. Itt érdekes módon precíz volt a váltó és a motor is lelkesebbnek tünt, noha a kocsi stabilitása itt sem volt világbajnok. Azért a pályán lejtön megdöngettem majdnem 200-al, de hamar gyözött a józan ész és az életösztön. A felszereltséget az előzőn túl elsö villanyablakok (hihetetlen, hogy ez az aprócska extra mennyivel megkellemesíti az autó összképét) és hátsó ablaktörlö gazdagította. Ez a szedánról piszkosul hiányzott, időnként szégyen szemre meg kellett állnom kézzel letörölni azt a qrva ablakot, hogy lássak is valamit.
Az ülések egyformán kényelmetlenek voltak mind a két kocsiban, a standard 550 km-s utazásaim után mindig félholtan kecmeregtem ki a gépböl, pedig még egy ilyen holt gázos fagolyócskás üléshuzatot is rámoltam bele, de a derékfájást csak épphogy enyhíteni bírta. Említést érdemel még az oldalsó visszapillantók mulatságos mérete - szinte mintha a napellenzö sminktükrét heggesztették volna az ajtókra.
A csomagtartó jó nagy mind a kettöben, de a szedánban bénán pakolható.
Valószinüleg más kategóriatársnál sincs máshogy, de az elözö dizeles kocsim után nagyon kellemetlen meglepetéskén ért, hogy ha esett az esö, vagy a hó, akkor a meredek, macskaköves utcánkban alig, vagy éppen egyáltalán nem bírtam felmenni. Ócska érzés félúttól szánkázni visszafele.

Summa summárum örültem, mint majom a farkának, mikor megszabadulhattam tölük és birtokba vehettem egy scenicet, ami az 1.6-os motorjával ugyan szintén nem nagyon megy, de legalább kényelmes és szép (persze nem fair összehasonlítani öket, nem ugyanaz a kategória).

Hibalista

- Mivel rövid ideig voltak nálam, nem volt idejük trükközni.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Xsara Picasso 2.0 HDI Következő autója? Renault Scenic 1.6 16V
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)