A Taxi
Szöveges ítélet
Az autó 2004 nyarán került hozám egy öreg azonban párját ritkitó Fiat Tipo lecserélése után.Otthoni ide-oda mászkálos autónak indult de az élet ugy hozta,hogy a kis 5 ajtos(nem combi) taxi lett.Esti müszakba van használva igy csomagtartojára nincs szükség. Megijedtem,hogy Kecskeméten semmi esélyem a kis Fábiával az egyterűek mellett de tévedtem.Fürge,elegáns amit a fiatal lányok értékelnek elsösorban(ami nem baj)!Nem egy Mercedes de nem is vall szégyent sehol.Ha ketten utaznak akkor meg pont elég,ha nem,utazonak másal.Helykinálata elfogadható azonban hátul 3-nak már szükös.Fogyasztása városban mondjuk elfogadható.Országuton azonba 6.2 liter/100km beéri.Nagyon sokan dicsérik elegáns valamint jó felszeltsége miatt.Motorja álló helyzetben fel sem ismerhető,hogy 3 hengeres.64Le nem sok azonban 112Nm nyomatékal párositva elfogadható.Elözéseknél sincs gond vele mert kicsit többnek érzém mint ahány lóerö de a a preciz pontos váltojával harciasan küzd mintha mondaná "tudok én még többet" és közli társaival,hogy nem kell lenézni mert Fabia.
Hibalista
- -Probléma nem volt vele.
Ide hordtam szervizbe
Kecskemét Rákoczi és Locskai KFT
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | TIPO | Következő autója? | Skoda Octavia 1.9Tdi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
