A szolgalelkű cseh-beteg
Szöveges ítélet
Beteg: lásd hibalista (no comment)
Szolgalelkű: azért teszi a dolgát (és még legalább ennyit kell, hogy tegyen)
1.2-es best: nagyon jókis belső, erő/nyomaték=0, viszont nagyon jó a váltó/szervokormány, igazi női/városi autó.
Kissé nyikorognak az illesztések (hidegben zavaróan!) a műszefalban és a hátsó ülés környékén is, kicsit hangos futómű úthibáknál, egyébként sima úton kultúráltan, csendesen fut, jó/biztonságos úttartás, kanyarban kicsit tolja az orrát, ennek ellenére jól/kiszámíthatóan viselkedik, masszív.
Állítható ülésmagassággal kell venni (anélkül kakasülő -nemjó), ha vki 185cm feletti, akkor 1 kategóriával nagyobb autót vegyen!
Gyenge alapfelszereltség, drága extrák
Elektromos alkatrészek kihalnak, elromlanak, elég sok bosszúságot okoznak, főleg az ilyen-olyan vezérlő elemek/jeladók/kapcsolók, mert igencsak sokér´ mérik őket (6000/órás munkadíjjal!!!).
A motor pörgős, gyenge ehhez a súlyhoz, ha meg van rakva, bekapcsolva a légkondi, akkor meg se próbálkozzunk előzni, vagy hegyekbe menni, és felejtsük el az 5ös fokozatot, ez a kis 3hengeres nagy melléfogás a VW-től csakis rövidtávú mászkálásra való (100km-ig). Ennek ellenére motorikusan kíváló: 80ekm van benne, még sosem kellett utántölteni bele semmit, viszont nem hajtottam 1általán (max 120km/h -ez nem versenyautó! Aki ennél gyorsabban szeretne haladni vegyen 3 literes V6ost, vagy szerezzen be új motort 100ezernél)
A kis motorja ellenére nagy a fogyasztása (hogy lehet egy 65 lovas motort egy 1.1 tonnás kasztniba belerakni???? -ezt már büntetni kéne!!! -persze én voltam huje, hogy megvettem, de bíztam a "kisfogyasztású" jelzőbe)
Drága és nem jó (bár nem is rosszabb mint a többi, csak drágább...), sztem nem szabad hitellel +venni, csak ha nagyon kell az autó...
Azért is ki fogom belőle hajtani a szolgalelkét!!! (én és a többiek)
Hibalista
- féklámpakapcsoló (pont 2évesen -45eKm)
- tolatólámpakapcsológomba (-48eKm)
- elektromos gázpedál - kipufogó-vezérlő elektronika(?) problémák (ezek valahogy összefüggnek -a féklámpakapcsoló szervíznél barmolták el azóta rossz, persze tagadják... (Szolnok Juvenal -vigyázat! nekem úgy tűnt nem is akarnak érteni hozzá!!),
- vízhőfok-jeladója haldoklik (-60eKm)
- első felfüggesztés kezd behalni (nyikorog-kotyog... -70eKm)
- a légkondi néha önállósítja magát, beindul ha kell, ha nem akkoris...
- a belső keringetés szintén akkor műxik ha akar, nem pedig amikor kellene
- 1x-1x kihagy a szervó kormány (egyszerűen eltűnik!!!)
- a 120as skodrim megbízhatóbb volt elektronikailag= AZ ELEKTROMOS BESZÁLLÍTÓT KI KÉNE MÁR RÚGNI!!!
- gyenge fékek
-
Ide hordtam szervizbe
Fullautó debrecen -fejlődnek, a szolnokiakhoz képest mindenképp!
Mentes és tsa -jók!
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Juvenal szonok - ami elromlott nem tudták megcsinálni, ami addig jó volt azt is elrontották, összeolajozták a kárpitot, mocskos lett a kocsi! Többet ártottak... nem ajánlom.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | suzuki swift/fabia 1.4mpi | Következő autója? | octaviaII.-talán |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
