A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia Combi Charm 1.4 100LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A "mérges kismacska"

Szöveges ítélet

Történt egyszer, hogy megtalált egy munka. Hetente 2-3 alkalommal oda-vissza 180 km. Az akkori autóm (Swift) már korosodott, elérte majdnem a 3. életévét, újszülött kora óta rákapott az ivásra, a reklámban szereplő értékek majdnem dupláját nyelte le. A hitel is az akkori nagy THM-ekkel futott, jött egy kósza gondolat, és néhány kolléga tapasztalata a Skodával, nosza, oldjuk meg a problémát. Több karika után sikerült megszabadulni a Swifttől, és helyben szert tenni egy gyönyörű Capriccio-ra. Itt kezdődött egy hosszú szerelem, és tart ma is. Belenyomtam 40 ezer km-t, és csupán egy garanciális ügyem volt: biztos, ami biztos, lecserélték a lambda-szondát. Az esetek 95%-ban egyedül járok vele, nem túl sok cuccal, így nekem kényelmes. A városban még öten is elférünk benne, csak ne kelljen messzire menni! Én úgy fogom fel, hogy a FABIA kétszemélyes autó, jó nagy csomagtérrel :) Lecserélődött a Capriccio is - megint a THM az oka és az, hogy kicsit sokszor kellett többet fizetni az árfolyamváltozások miatt. Ami lett, az szintén FABIA. Mivel egyetlen egy volt raktáron, és az Combi volt, hát ezért lett Combi-m. De nem bántam meg. Nagy, okos, erős, keveset iszik. Szeretem. Az előzőhöz képest furcsa volt kezdetben, hogy az index a legkisebb pöccintésre is 3-at villan, és az is több vicces helyzetet teremtett, hogy 20 km/h felett a központi zár becsukja az autót. Ezeket meg lehet szokni. Ami viszont nagy marhaság szerintem, hogy a spriccelés megtörlése után néhány másodperc késleltetéssel ismét végignyalja az ablaktörlő az éppen megszáradt szélvédőt. "Szép" csík marad néha. Az új kocsi motorja belülről sokkal halkabb, mint a Capriccio volt. Az egyetlen extra, amit kértem az alap felett, az a tempomat. Nem volt rossz döntés! Lényegesen kisebb a fogyasztás, mint akármilyen finom lábbal, ha rábízom magam a matematikára... :) Ha lehet, használom rendesen. A gyári 8 hangszóró értelmesen van elhelyezve, szépen is szólnak. Hiányolom viszont a sebességfüggő hangerőszabályzást, az nekem nagyon bejött. A mostani ricsajdoboz cserébe tud mp3-at is. Valamit valamiért. :) Tömören csak annyit tudok mondani, amit egy hegyi út után mondott egy barátom: "Te, ez egy mérges kismacska. Megy ez, ha odalépsz neki." És ez így van! :)

Hibalista

- Egyelőre semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fabia Capriccio 1.2 Következő autója? SKODA (Superb)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)