A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,2 12V combi 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A megbízható kisvakond

Szöveges ítélet

2007-ben vettem egy használt autó telepen. Jött a 2. gyermek, ezért az F Astra helyett kellett egy kombi jó nagy csomagtérrel. Céges autó volt, ennek ellenére elsőre bele szerettem. Modern vonalvezetése, pofás megjelenése rabul ejtett. Azt persze a nepper eltitkolta, hogy törött volt, mint utólag kiderült. De nem bántam mert egyrészt nagyon szépen rendbe hozták, másrészt pedig az örökösen futómű problémákkal küzdő opel után úgy ment mint a vonat. A szervizre nagyon ügyeltem, gépészmérnök létemre olajok, szűrők cseréjét, a fékek karbantartását, kisebb javításokat magam végeztem. Mindenből a legjobbat, illetve a legjobb utángyártottat kapta. Szerencsére óriási a választék utángyártott alkatrészek között. Talán ezért is, nagyon jól szolgálta a családot. 2010-ben megadta magát az egyik gyújtótrafó, de 2 hengerrel is még hazavitt. 2012-ben volt egy nagyobb kiadás, az EGR szelep megadta magát, illetve a kipufogó flexicsöve leszakadt egy kis "terepezés" folyományaként. Egyébként nagyon jól szolgált. A gyermekeim viszont "szárba szökkentek" így egy nagyobb csapatszállító után kellett nézni. Amit negatívumként tudok mondani az a következő: Nagyon kemény a futómű, minden úthibát megérez. A szilenteket érdemes minden műszaki vizsga előtt lecseréltetni (kb.50.000 HUF-ból megvan) Máskülönben elkezd kellemetlenül nyikorogni. Az utastér eléggé szűkös, 185 cm vagyok de mögöttem még egy 8 éves gyermek is éppen hogy elfér. A 450 literes csomagtérből lecsíphettek volna a gyártók még 50 litert, hogy kissé hátrébb kerüljön a hátsó üléssor támlája...
A műszerfal nagyon spártai, a kormány gyorsan elfoszlik. Ezen egy pofás kormányvédővel azért lehet segíteni. Az 1,2 12 szelepes motor városban nagyon jó, de autópályán, városon kívül klímával csak hátszéllel és nekifutással, illetve klíma kikapcsolásával vállalható egy előzés...Mindenképpen 1,4-es motorral javaslom a vásárlást.
Egyébként nagyon jó kis autó, a következő is skoda lesz.

Hibalista

- 2010-ben egy gyújtótrafó gyári ára beszereléssel:25.000 HUF - 2012-ben EGR szelep, flexicső+tömítés összesen: 100.000 HUF -

Ide hordtam szervizbe

Mentes ás Társa Bp. Attila u. Hozzáállásuk korrekt, a munkákat rövid határidővel elvégezték, a gyári alkatrészek viszont nagyon drágák.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Palotaautó Bp. Szentmihályi u. Kicseréltek olyat is amit nem kértem a biztonságos üzemeltetésre hivatkozva. Egyébként gyorsak, segítőkészek, a gyári alkatrészek horror áron mennek itt is.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Asrta F 1,4 Következő autója? Octavia combi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)