A málhás öszvér
Szöveges ítélet
Pozitívumok: Nagyon jó a futóműve, ha épp nincsenek eltörve a stabilizátorkarok, amik viszont egy picit sportosabb vezetésnél, a magyar utakon hajlamosak eltörni. Ekkor nagyon ropog a futómű, de ilyenkor se esik szét. Sosem hagy cserben, és olyan helyeken elmegy, ahol nem gondolnád. Megbízható, jól rakodható, és nagyon szerethető kis autó. Óvatosan használva keveset nagyon szerény a fogyasztása. :)
A negatívumok:
Ezzel a motorral egyszerűen nem gyorsul. Az autópályán minden kis emelkedőt megérez, mert lelassul. A zajszint 120 felett elég elviselhetetlen, főleg a futóműzaj hallatszik be. A széllökésekre érzékenyen reagál. A fék még javítás után is elég gyenge, főleg megrakodva. Nincs benne pohár, vagy üvegtartó sehol. :(
Hibalista
- 120e km után cserélni kellett a kuplung és féktárcsákat
- 80e km után az első stablilzátor karok eltörtek, cserélni kellett
-
Ide hordtam szervizbe
Berta Vadász, Székesfehérvár
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Berlingo | Következő autója? | Skoda Oktávia |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
