A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Fabia (1999-2007)

Fabia 1,2 HTP 55 le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb autó a kategóriájában

Szöveges ítélet

Nagyon jó kis autó, bár egy kicsit gyenge. Autópályán és országúton van használva, napi 150km-t megy (a munkahelyre ingázás miatt). A fogyasztása soha nem ment 6 liter fölé, pedig óra szerint 140-150-es tempóval van hajtva az autópályán. Sőt, hosszútávon, amikor Horvátországban, vagy Lengyelországban jártunk vele, akkor 5,7 literből kijött.

Ami a megbízhatóságot illeti, nem lehet okunk panaszra, mert a 170000 km-t szinte hibátlanul teljesítette.

A kényelemről annyit, hogy én szűkösnek érzem (188cm vagyok), de az ülésekre nem lehet panasz. Két hete Varsóból egyhuzamban levezettem Veszprémbe, 900 km 13 óra alatt, úgy hogy 3-szor álltam meg 15 percet pihenni útközben, és mikor megérkeztem, nem fájt a derekam, csak a lábaim voltak elgémberedve a folytonos pedálnyomás miatt.

Ja, majd elfelejtettem, ez egy német piacra szánt résmodell, ezért sok alkatrész nem csereszabatos az alap Fabia alkatrészekkel, és nehéz a beszerzésük, meg drágább is.

A múltkor vezettem az egyik ismerősöm 1,4pdtdi Fabiáját, és bár az erősebb, de ez a kis benzines finomabban működik, úgyhogy olyat nem vennék.

Ami a féket illeti, mindenki szidja a Fabia fékeit. Pedig nem rosszak a fékei, csak érzéki csalódás, mert nincs úgy megszervózva, mint a konkurens kisautóké. Tehát erősebben kell taposni, de ugyanolyan jól fog.

Összegzésként én nagyon tudom ajánlani mindenkinek, mert az eddigi kortárs autók közül, amiket volt szerencsém hosszabb ideig vezetni (2003-as Fiat Punto, 2004-es Opel Corsa, 2004-es Mini Cooper), ez a leginkább autónak nevezhető, meg az Mini Cooper, de az nem éppen praktikus autó, és drága is.

Az autó 2007 nyarán a napi 150 km-eken felül megtett velünk egy 10 napos Balti-tengeri túrát hibátlanul teljesen megpakolva.

Szeptember utolsó hetében az M3-ason fejezte be pályafutását nálunk, miután abban a pillanatban, amikor mi éppen előzés céljából mentünk át a belső sávba, azok akkor satuzták le éppen, így hát a 100 km/h-s sebességről kb 60-ra lelassulva csapódtunk az ott éppen megállt Ford Mondeo kombiba. Szerencsére senki nem sérült meg (kisebb kék zöld foltokat leszámítva, azt is csak több nappal utána vettem észre :)), de az autóban 650 ezer Ft kár keletkezett. Addig 196 ezer kilométert futott, úgyhogy majdnem totálkár. A casco kifizette a kár 90%-kát, a roncsot pedig megvette egy karosszéria lakatos, úgyhogy végül is 50 ezer forintot buktunk csak a baleset miatt. Az autót a lakatos megcsinálta, azóta is rója a kilométereket az egyik heves megyei városban.

Ezután 3 héttel, 2007 október közepén vettünk egy új 1,4-es Skoda Roomstert, majd a közeljövőben arról is írok, mert már 20 ezer kilométer körül jár az is.

De a Fabiát csak ajánlani tudom mindenkinek, miután összetörtük és hazatrélereztük megsirattam :(

Hibalista

- 3 hónaposan egy felpattanó kő miatt kettérepedt a szélvédő, az 70ezer forint volt, de a casco 90%-át fizette.
-
- 2005 decemberében karácsony előtt pár nappal megpördültem a jégen, és a padka fogott meg, hátsó felni és csapágy eltörött, a csapágy valami 35ezer forint volt
-
- 110000 km-nél eldugult valami cső, és nehezen indult, de azt a szervízben ingyen megcsinálták
-
- 80000-nél fékbetétcsere, 160000-nél fékbetét és tárcsacsere

Ide hordtam szervizbe

Skoda Mátra Autóbázis, Bátonyterenye

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Szilágyi Autójavító, Pásztó

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 196000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Golf I 1,6d Következő autója? Skoda Roomster 1,4 16V
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Fabia 1999 (1999 - 2007)

További ítéletek (707 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)