A keserű pirula!
Szöveges ítélet
Az árához képest nagyon nem érte meg, és ez enyhe kifejezés. Jelenleg nem tudom eldönteni,hogy dühös vagyok vagy csak elkeseredett. Egy tipikusan olcsó autó , nem túl igényes balső anyagokkal, sok kopogós műanyaggal, kényelmeteln ülésekkel és szűk belső térrel . Nagyon komor a belső hangulat és unalmas. nnincs semmi élmény benne. ( Na persze ezek az érzések akkor erősődtek fel igazán, amikor jöttek a problémák)Ehhez társul egy erőtlen, ámbár sokat fogyasztó hangos motor. Nem lehet sportosan vezetni, csak hangosan bőgetni a motor. ( Már amikor megy és nem áll meg!) ( Kicsit lada 1200.es érzettel) De azért nem is érdemes a túl nagy sebességgel száguldozni, mert a futómú kritikán alul instabil. Egy kis oldalszél az autópályán és máris a másik sávban vagyunk ( némi túlzással) . És elérkeztünk az autó egyik leggyengébb pontjához : A fék ! Ezt, mint ha kifelejtették volna. Egy részt : Nincs fékerő, másrészt hamar elkopik, tárcsástul !
De ezeket csak meg lehetne szokni, hiszen egy olcsó katgoriás cseh autónál ez belefér. Pontosan tudja az ember, hogy nem egy tökéletes autót vesz meg. Az nem ennyibe kerülne és nem skoda szalonban lehetne megvásárolni.
Ami igazán zavar, az a rengeteg hiba, ami a silány alkatrsészek miatt történik. 45.000 Km- nél Kuplung szerkezet eltörik ? Vagy : Szinte minden évre 10-20 ezer Km-enként valami futómű alkatrész megadja magát ? ( Állítólag nem az autó, hanem az utak tehetnek róla....) A központ zár új kora óta rendetlenkedik. Azóta már kicserélték.
A legszebb az, hogy ki kellett cserélni az autó majd teljesn vezetékelését. ( Szerencsére gariban volt- asszem ingem gatyám ráment volna ) Nem is érdekel a miértje. Valami gagyi anyag miatt....
Ja, és több esetben mint a karácsonyfa kigyulladnak a műszerfalon a visszajelzők, és leáll a verda. Eleinte tréler volt, meg szeríz ( Egyszer kicserélték a computer is, Azóta sem lett jobb). Mostanában inkább reszetelm a rendszert egy akksi sarú lehúzással. Sajnos ez a hiba egyre gyakoribb. Megcsináltatni már nem akrom, egyértelműen el akrom adni!De ilyen állaptban ki fogja megvenni tőlem?
Szóval én nagyon befürödtem ezzel az autóval. Nem tudom mit hoz a jövő, de a Skodát kerülni fogom. Nagyon el vagyok keseredve és nem tudom, hogyan szálljak ki ebből.
Hibalista
- Lambda szonda , központi zár, kuplung szerkezet , hátsó lengéscsillapító , akkumulátor , tompított izzók ( 2- 3 havonta csere ) ,kerékcsapágy , stabilizátor, kábelkorbács (a teljes kábelezés ) , fedélzeti computer, fékbetét tárcsástul
Ide hordtam szervizbe
Csak szakszervíz. Sokszor ,nem tudták megmondani, miért állt meg az autó. Akkor ki tudja? Egyébként nagyon segítő készek.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 67000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Skoda biztos, hogy nem! |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.4/10) |
