A józan választás
Szöveges ítélet
Mi 3 millio alatt kerestunk kombit klimaval, ABS-el, el. ablakokkal, kozponti zarral, kodlampaval. Ennyi volt a minimalis extrak szama ami ala nem akartunk menni. Tul nagy valasztek nincs a piacon ennyi penzert, fabian kivul meg 206-os Peugeot-ot tudtunk volna venni, de en alavetoen japan parti vagyok, utana nemet(vagy cseh). (Japan auto sajna egyetlen sincs ami legalabb 420 literes csomagteret ad 3 milla alatt.) Egyebkent meg sokkal jobban tetszik a Fabia kivulrol mint a francia marka, illetve rengeteg ismerosom panaszkodik francia autoikra. Szerintem a kombi karosszeria a legeltalaltabb a harom valtozat kozul. Nekunk ujszulott fiammal egyutt harmasban kellett az auto elsosorban orszaguti es autopalyas utazasra(100 vagy 240 km megtetelehez), rengeteg cuccal, ehhez teljesen megfelelo komfortot kinal, 110-ig nem hangos, 130-ig meg mindig okes, mostanaban 150-160-al szoktunk autopalyazni ekkor is elviselheto, nem zorog, nem nyikorog. Fogyasztasa eleg valtozo, ha 110 alatt hasznalom es keveset varosozok kb. 700-750 km-t tudok menni 40 literrel, 150 korul es sok varossal kb. 500-550 km-t. Elol nekem kelloen tagas es kenyelmes, hatul mar szuk egy kicsit es a csomagtartoja sem tul nagy, de kategoriajahoz kepest teljesen megfelelo es jol pakolhato. Klimaval varosban a gyorsulas elegge cammogos, illetve az elozeseknel is oda kell figyelni, porgetni nem erdemes 4000-es fordulatszam felett nem gyorsul jobban mint alatta, en ugy erzem, hogy inkabb alacsony fordulatra hangoltak, ami nekem sokkal jobban bejon. Egyebkent a gyorsulasa klima nelkul is eleg gyenge szerintem, bar a vegsebesseg 175 km/h az ora szerint, ami viszont jo egy 64 lovas motortol ekkora kasznival. Mondjuk en 5000 km-ig jarattam, szepen fokozatosan terheltem, fokozatosan emeltem a fordulatszamot es mindig bemelegitem mielott elindulok, igy remelhetoleg jo kondiban van/lesz. Ami tetszik benne a hatrameneti komfortkapcsolo, a palyamatrica csipteto, normalis ablaktorlo, hutheto kesztyutarto. Ami megszokast kivant az a motor hangja, illetve a fekezes. Az elobbinel a porszivo hang, az utobbinal a hatarozatlan nyomaspont.
Osszesegeben szeretjuk az autot, es szerintem a kovetkezo is fabia kombi lesz, (hacsak nem lesz 13 milliom egy subaru legacy kombira), kerdes csak, hogy milyen motorral!?
Hibalista
- hátrameneti komfortkapcsoló, jobb elso tompitott izzo
Ide hordtam szervizbe
Dunakanyar Autocentrum Vac
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Opel Corsa | Következő autója? | Skoda Fabia Combi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
