A Cseh vas
Szöveges ítélet
Az els? ülések térkínálata és kényelme az egyik legjobb a kategóriában. (Pl az új Fiesta hasonló méretekkel, de pocsék ülésekkel rendelkezik)
A beltér kialakításának megitélése ízlés dolga, nekem tetszett. (modjuk a kék szövetbetétek sokat dobtak rajta) Zörgésnek, nyikorgásnak nyoma sem volt.
A futóm?vét jól eltaláltnak tartom, széls?séges helyzetekben sem okozott meglepetéseket.
A 8 szelepes oldalvezérelt motor egy él? kövület. Városban 8-10 litert simán legurított, szerencsére inkább országuton közlekedtem vele (6-6,5l/100Km). Egy emberrel még villantott némi dinamizmust, de telepakolva már lendületb?l kellett megoldani az el?zéseket.
Összességében ez egy jól összerakott, átgondoltan tervezett autó, csak pozitív emlékeim vannak róla. Ezért cseréltem le egy másik Fabiára...
Hibalista
- Bels? keringetés léptet?motor (garanciában cserélve)
- 2 db tompított izzó kb 25000 Km-nél
Ide hordtam szervizbe
Több szervízben is voltam az autóval, nem emelnék ki egyet sem.
Az általános tapasztalatom elég rossz a magyarországi Skoda szervizekr?l.
Talán a szervizek munkájának min?sége a Skoda leggyengébb pontja...
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Trabant 1,1 | Következő autója? | Fabia Combi 1,4 TDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
