3hengeres fos,328i fogyasztással
Szöveges ítélet
Szóval kezdtek itt bemattulni a dolgok a Vitya gyerek miatt,így tavaly én is begázosíttattam a kocsit.Hogy biztos legyen márkaszervízben.Na,hát biztos is lett,ugy átqrtak,ahogy vártam.(na jó,kicsit jobban)De legalább nem csalódtam!:)11!!!-szer vittem vissza a kocsit a szervízbe,mire végre kifeszültem.Ezek után elvittem oda ,ahol eredetileg is csináltatni akartam 62eft-al olcsóbban (de akkor hol marad a szopás ugye),az egyik maszekhez.Azóta jó,nem tökéletes de jó.Amugy sem feszítem magam a dolgon,jövöre az Orkadó emelés miatt a gázon,vissza kell térnem a testvéri Szovjet ü.anyagokra.(érdekes,már annak idején megmondták,hogy ez a barátság örök és megbonthatatlan,ja meg jövedelmező is:)Az árát épp behozta a gázszett,így ha úgy vesszük nem bukok rajta.Még ugy sem,hogy az előre beígért max.10%-os túlfogyasztás valójában 20-30%-os.Ez csak és kizárólag mindíg telitankolásos mérésen alapulva benzinből ugy nézett ki,hogy 4.7-5.8 l/100km közt,valamint gázból 6.2-7.4 l/100km,de nagyátlagban 7 l/100km gázból 5.4 l/100km benzin ellenében.Ez ugye testvérek közt sem 10%,de a jó öreg muszájdzsekis skodás fiuk még így is csodálkoztak ,hogy "há' hó' csak ennyi"?Ugy ba......!Amúgy ez sok.Főleg olyan momentóban,hogy pl. a haver "Tídzsé" E36 328i Bélyemvélye csak városban 6 lityót eszik szigorú mindíg világít a benyaóra és mindennap csak 2000-5000ft ot tankolok bele méréssel,vagy a másik az A4 1.8 turbina chiptuning ami szintén 6 lityit eszik.Egyébként multkor voltunk az A4-el Pesten,én vezettem mert ahaver épp járóképtelen volt bizonyos kamatügyből kifolyólag,Debrecenből teletankal indulva visszafelé Szolnokon kifogyott majdnem a benya!Jó,az is hozzátartozik ,hogy bele-bele csúsztunk a 'kéccázharmincba' itt-ott oda felé,Pesten is lavíroztunk dögivel,de hazafelé...!Na szóval poroszkálunk az M3-ason 170-el a belsőbe,csak hogy tudják mán mivan,(mégscsak egy 15 éves Audi+mindenki a traffitól fosik,én nem,nem nekem jön a bünti)erre nem akartam hinni a szememnek,de kivillogott egy disznóorrú Passat.Első meglepimben elengedtem,de mikor a span +látta,feldagadt szájából hörögve tört elő "öld má meg"!270-ig szaladtunk óra szerint mire a kombi disznóorrut (belga rendszámos) lenyomtuk,csak ugy visított a kucu!Na szóval a Skodával ilyesmi kivitelezhetetlen sajnos,de útfogásban főleg 15"-ös kerekekkel,kényelemben,csendességben(az enyém Ambiente)nem sokban marad el a nagyobb dögöktől.Az külön tetszik ,hogy eddig(lekopogom)a hátsó lengéscsillapítókon kívül semmit nem kellett cserélni,de így közel a 200e-hez ,a kipufogó kezd elég gatya lenni.A csomagtartója kb.3 hullás,de a Texasi belerakna egy komplett román rendőrörsöt is.Én a 180cm és majd 100kg-al elférek magam mögött is úgy,hogy még simán tudok egy tecskós szatyorba vukkolni egy lityó szilvapáleszt.Ja a váltó,az qrva jó,komolyan.Minden féle szemetet vezettem már,de tényleg nem rossz,jól megvezetett könnyen,pontosan kapcsolható váltó.Talán kicsit hosszúak a váltóutak ,de tényleg csak kicsit.Ja és a belső anyagok a kategóriájában egész jók,2005 utáni Ambiente bézs belsővel króm és kis bőrcsomaggal még mielőtt valaki beröffenne.Az utána jövő Fabiában miért nem puha az ajtó meg műszerfal teteje?Amugy a 3 hengeres motort nem érezni alapjáraton ,hogy járna,a hangja néha szórakoztató.Én csak nagyobb motorral venném .
Hibalista
- Hátsó lengéscsillapító
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 132000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 82000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | Octavia II |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
