2000 felett tied a világ:-)
Szöveges ítélet
Egy biztos: NEM akarom eladni, sőt életem egyik legjobb döntése volt hogy megvettem bár nem volt egyszerű mert Magyarországon nincs túl sok belőle. Hála az égnek mert hogy nézne ki ha mindenki ilyen erőművel rohangálna? Ehhez az autóhoz nem elég ha tudod hol a kormány és hogy hol vannak a pedálok. Ezt a járgányt tudni kell kezelni. 2000-es fordulat alatt gyakorlatilag semmit nem tudsz vele kezdeni, kb olyan mint egy rossz szívó diesel. Ahogy a fordulatszámmérő eléri a 2000-et, nincs más dolgod, mint kapaszkodni a kormányba és brutális módon figyelni, mert a 130 paci és 280Nm igen hamar meglendíti a vasat. Aztán meg csak kapkodod a fejed - ha tudod. Hibája nem volt (még), soha nem hagyott cserben, kényelmes és ha tudod kezelni akkor kezesbárány is tud lenni. A futóműve tökéletesen el lett találva, csak úgy mint a váltója (még a japók is megirigyelhetik). Nagyon kényelmes, még 400-500km után is vígan pattanok ki-be a gyári sportülésekbe. Egyetlen hátránya (és nem hibája!!!) hogy viszonylag pici. De kérdem én: ki az aki sportautót vesz családi járgánynak? Mert kérem ez sportautó. Aki nem hiszi járjon utána :-)
Hibalista
- Stabilizátorpálca, kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
Ismerős :-)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Civic 1,3 | Következő autója? | Fabia RS II, Mitsubishi Lancer EVO IX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
