1,2 12v Cseh VW polo
Szöveges ítélet
Én megvoltam vele elégedve. Jó tulajdonságai a fogyasztás városon kívül pl:90-100 nál a fogyasztás mérő 4,4-4,8 at mutatott.A váltója is nagyon jó szerkezet passzos, jól megvezetett. A futómüje is kellően kemény, csapatásra alkalmas , mondjuk a miénk alatt gyárilag 195/50 15R -es gumik voltak tehát ez is seggitette a futóművet.Tehát egyáltalán nem billenékeny, jó kanyarsebességet lehet vele elérni. A motor az viszont nem egy erőmü, nem rossz csak nem arra való hogy kalapálják. Városon kívül elég jó, a rövid sebességi fokozatok miatt 80-90 -től 5-ösben is jól lehet vele ellőzni. A motor városban nekem egy kicsit gyenge volt pedig nem gyilkolom a gépet, itt már megette 7-8 litert is. Autópályán a rövid 5-ös fokozat miatt 140-nél forog 4200-at és már itt is bekapja a 7litert. A motor mellett szól az is hogy ez vezérmű láncos tehát pénztárca kímélő a szervízelése.
A motor az alapjáraton elég nyomaték szegény, utánna viszont 3000-nél leadja a maxot:112nm -ert 1,2 -től nem rossz a ménes az nem túl nagy 64 csikót tartalmaz.
A Belső rész az elég jóminőségü dolgokat, anyagokat tartalmaz (puha műanyagok, üléshuzat,kormány bőrbevonása), a motortér burkolása is igényes. A hejkínálat a kategóriában atlagosnak mondható.
A fékeknél már láttam erősebbet de tudja amit kell, rá kell érezni.
Összeségében jól összerakott autó.
Az ára a jobban felszerelt modelleknek kissé nevetségen magas lehet venni 5misi fölötti modelt is.
Én szerettem ezt a cseh vw polot
Hibalista
- Meg nem romlott el rajta semmi a kopó alkatrészeken kívül(pl:gumi)
Ide hordtam szervizbe
Én és a Fater szervizeltük
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | vw |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
