A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » citigo (2012)

citigo ambition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Félig munka - a csehek is elböcsültek

Szöveges ítélet

Olvasom megszünik a gyártás ,gondoltam irok egy itéletet róla. 2012-ben vettem 3 hónaposon a szalonból és mivel a gyerekek kirepültek és ketten maradtunk ,gondoltam elég lesz autoból ekkora.Jól gondoltam ,mert tényleg voltunk vele Olaszországban ,Görögországban ,Törökországban nyaralni teljes kempingfelszereléssel és télen meg Ausztriába sizni .Mindig elfértünk benne, a tavaly még a felfujható kajakot is vittük a tetőn Görögországba.Persze jól kell logisztikázni a csomagokkal de nem bosszantó.Ami bosszant az ,hogy hamár elég puritán a kocsi beltere ,kültere és látszik a sporlás -engem amugy nem zavar - legalább tettek volna bele jó minőségü és megbizható alkatrészeket és a garancia se legyen csak papiron.A tetöablak beázását nem akarták megoldani habár a kocsi 4 éves full garanciával rendelkezett ,mert az teljes ablakkeretcserét igényelt volna pottom 1000 euróért. A gyárral levelezett a szerviz ,de a hallani sem akartak róla mert ugymond én "belekapaszkodtam " a keretbe és ezért repedt meg.A rozsdafoltot a tanksapka kőrül is csak egyszerü lefestéssel kezelték garanciálisan ,ezért ujra kellett kezeljem rozsda ellen az én költségemen...szuma szumárum a skoda gyári garanica porhintés és arról szól ,hogyan tudjuk átverni az ügyfeleket,nekem egy nagy csalodás volt. A kocsi a 75 lovas motorral van szerelve és csak ezt ajánlom aki sokat autopályázik mert simán birja a 140-t. Elözni gyakran kell kapcsolgatni vissza 4-3-2 be ,de akkor tényleg új eröre kap ,de nem versenykocsi.Autópálya átlag a tetőn 2 siléccel Ausztriába 5,5-6 liter ,országuton 90-s átlaggal 4,5-5 liter. Budapesten a rakparton a dugóban 6 liter.Kár érte ,mert ,ha megcsinálták volna rendesen 2 személynek ideális autó....

Hibalista

- Tetőablaknál kezdett beázni a belső kárpit 3 évesen, első féktárcsa meglebbent 60000 km-nél ,a tavaly az ESP kábel lett hibás valahol a hátsó szék alatt , tanksapka körül megjelentek az első rozsdafoltok szintén a tavaly , az idén az első légzsákkapcsoló vacakolt, gyári navigciót nem frissiti a gyár

Ide hordtam szervizbe

Eco Car Csikszereda

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2012
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? octavia Következő autója?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda citigo 2012 (2012)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)