Skoda Csoda
Szöveges ítélet
Az egyik legjobb autó amit valaha készítettek!
Gy?nyör? vonalak, ultrakönny? semmi ami a mostani páncélautó divatra emlékesztetne. A motor a helyén (hátul), kanyar, kormány vagy gázadásra. Szinte hozzán? az emberhez. El?ször csak nem akarok kiszállni a Bertone által tervezett csodából, aztán már hiányzik is. szóval igazi élményautó. Ha valaki száguldani akar arra is jó. Némi tuningal rally-s fénykorát idézi. Autópályán a 130-at könnyedén vitte. Tele van extrákkal: hatalmas üvegfelületek, keret nélküli ajtók, gyönyör?, sportos m?szerfal (sajnos a képen már csak egy átalakított van,de a formáját visszaadja), olajh?t?, sportülések .
A mai napig hiányzik.
Hibalista
- Kissebb hibák (porlasztó dugulás, önindító szénkefék) , de útba nem hagyott sehol!
Ide hordtam szervizbe
Saját magam szervizeltem
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1972 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Datsun Cherry (nissan) | Következő autója? | Fiat Uno Turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
