A világ legdögösebb szoc. kupéja
Szöveges ítélet
Aki ilyen autót vesz, az a múlt élményét veszi meg. Nem mérhet? a mai sportkupékhoz, talán még saját korának kupéihoz sem, de az akkori id?k egyetlen sportosabb jelleg? szoc. típusaként nem lehet nem szeretni.
Meglehet?sen összegányolt példányként szereztem be, majd az összes tömítés helyén csak sziloplaszt volt. Kicseréltem mindet. Hátulra kapott kifordított felniket, bontóból szereztem egy 120-as, fogasléces els? futóm?vet, amit?l kiváló lett a kanyarsebessége. Hogy szebb legyen a hangja, kapott egy Koppány kipufogót. Kész is lett a gyönyör. Menni ugyan nem nagyon ment, mivel csak egy 100-as motor volt az eredeti 110-es helyén, de nem ez a lényeg.
Szoc. kagyló?lések, páratlan m?szerezettség gyönyör? kaszni. Szeretetre méltó az egész.
Hibalista
- apróságok
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Skoda 120L | Következő autója? | Skoda Favorit |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
