A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120 GLS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Z?d béka

Szöveges ítélet

Ez volt az els? saját autóm. 96-ban kezdtem el dolgozni és 3 hónap összespórolt pénzéb?l 80e forintért vettük az akkor 9 éves autót. Néhány dolgot (apám korábbi 105ös skodris tapasztalata alapján) azonnal felújítottunk. El?ször az összes testkábelt rendes bikakábellel megdupláztunk, a harmatgyenge akkut lecseréltük "zselés" boschra (soha nem volt gond az indulással, rekord a hajnali -23 fokban els?re indulás, miközben a család új Astrája köhécslt), h?t?ventillátor kapcsoló beépítésre került. Er?sebb izzókat kapott a fényszóróba (most már el is bírta), gyújtáselosztó cseréje a mechanikus megszakítósról mágnesesre (ha jól mondom).

Ezzel a kocsival megjártuk a horvát tengerpartot (hegyi utak rulez), Észak-Olaszországot (autópályák), de sehol nem hagyott cserben.
Egyetlen esetre emlékszem, amikor megállt: az ?rségben egy erdei úton pár pillanat alatt felforrt a víz. Ez gyanús volt, egy perc alatt meg is volt a hiba oka: a légtelenít?höz vezet? gumics? megadta magát pár centivel a légtelenít? csapocskától. Egy bicska segítségével egy perc alatt kivágtam a lyukas részt, kilégtelenítettük és onnantól semmi baja sem volt.

Eladására csak azért kellett gondolni, mert a kasztni olyan módon kezdett rohadni, hogy gazdasági totálkár lett volna megcsinálni. Ezért kapott ELADÓ táblát az ablakába. Jött is egy ember, mondta, hogy ötvenezerért elvinné alkatrésznek. Büszke ember vagyok ám!!! Alkatrésznek soha!!! Akkor inkább nem adom. Sajnos ezen emberke után már senki sem jelenkezett vételre szóval a skodri sorsa egy pár hónap múlva a bontóba vezetett, ahol kilóáron 7ezret adtak érte. De el?tte minden értéket kiszedtünk bel?le: szélvéd?k, karburátor, generátor, akku, f?t?test, h?t? meg pár apróság. Ugyanis a következ? kocsink (akkor már második autóként) szintén Skodri lett, meg sógorom is használt egyet.

Összefoglalva: nem egy merci volt, de nem is volt vele gond, ha az ember el?re gondolt a bekövetkez? hibákra - magyarul figyelt rá.

Hibalista

- Féktárcsa csere 80e km után - 13e Ft
- Akkumulátor - bosch 66 AH-ás, az ülés mögött elfért - 12e Ft
- Minden testkábel dduplázása - ~0

Ide hordtam szervizbe

Én meg após mester.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (3) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Ford Escort Kombi 1,6 16V
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)