Valami mindig tönkremegy
Szöveges ítélet
Anyósoméktól örököltük, ?k újonnan vették, garázsban állt, alig ment, rendszeresen szerel?höz hordták, de az ? szerel?jük szerintem nem látott még autót. A h?t?víz 15 fok felett 5 kilométerenként forrt fel akkor is ha folyamatosan ment az autó.
Mindezidáig életem egyetlen autója, ami tudott annyival menni amit?l tönkrement. Prágából hazafelé autópályán 100-120-szal ötször felforrt a víz, majd Budaörst?l trélerrel haza, hengerfejtömítés-csere. Utána Kovács Sanyi csinált valamit a h?t?vel, attól kezdve 8 évig egyszer sem volt gond a h?t?folyadékkal - már persze amikor volt benne.
Én nem értek az autókhoz, nem is érdekelnek, csak akkor mentem szervizbe amikor muszáj volt (mikor már vontatni kellett), ezért aztán számos érdekes szót tanultam a szerel?kt?l - viszont sosem kellett borzasztó összegeket fizetni. Valami baj mindig volt vele, de általában m?ködött.
Utoljára azért mentünk Csehországba nyaralni, mert ott meg tudják javítani, ha kell - és valóban, könnyen sikerült szervizt találni ahol gyorsan és olcsón kicserélték a kuplungcsapágyat.
Összességében azt hiszem, nálam hálátlanabb tulajdonosa autónak nem nagyon lehetett, én aztán sosem vittem szervizbe az autót amíg nem volt muszáj - de mégis egész sokáig bírta.
Most már meghalt szegény, lejárt a m?szaki és nem akarom többször újraéleszteni - de tudom hogy ezeket a szervizszámlákat vissza fogom még sírni.
A csomagtartó kicsi és a fedele borzasztó, de az utastér egész tágas, négyen (két gyerek) még hosszú úton sok csomaggal is be tudtunk présel?dni. Na, azért kényelmesnek nem mondanám. Mindenhová elvitt, (kis segítséggel) általában haza is hozott, csak egyszer kellett másnak hazahozni ?t. Az utcán, a ház el?tt tartottam, az utolsó években sosem zártam be, mégsem akarták soha ellopni - igaz, nem is tudta volna akárki beindítani:-)))
Azért most, hogy van egy autóm, már érzem a különbséget.
Hibalista
- H?t? rendszeresen amíg egyszer meg nem csinálták rendesen, attól kezdve soha.
- Egyszer elgurult a jobbhátsó kerék, eltört a tengely.
- Olaszországban kiesett valami szelep a porlasztóból, nem volt alapjárat - utána motorgenerál.
- Önindító bendix.
- F?tengely-csere.
- Kuplungcsapágy.
- A végén aztán minden baja lett, repedt hengerfej, váltóban valami eltört, nemigen lehetett harmadikba tenni - de még mindig ment.
Ide hordtam szervizbe
Bp XIII, Madarász utca, Bozi Antal - melegen ajánlom, gyors, alapos, megbízható Autóklub által is ajánlott Skoda-szerviz
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Kovács Sanyi, otthon a garázsban, fantasztikus szakértelem, döbbenetesen olcsó árak, de baromi messze lakott, meg már nem is foglalkozik vele.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Daewoo Lanos |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
