A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Uborka

Szöveges ítélet

Előtte is 120asom volt, sajnos a kasznija kezdte elhagyni magát, ezért néztem újabbat.
Ezt a kocsit kemény 10 rugóért árulták vidéken, úgy voltam vele h ha nagyon rossz, még vas árban is jó lesz.
Ehhez képest teljesen jó állapotban volt, de a sok állás okozott néhány kezdeti hibát, ezeket még ott kijavítottam.
Én nagyon szeretem vezetni, nekem kényelmes, és azt különösen szeretem hogy nincs sok holttere, jól átlátható. Persze nem is olyan masszív mint a mostani "tank" autók.
A kormánya nagyon könnyű és semmi holtjátéka nincs. A csillapítása pont jó, nem ráz, de nem is himbilimbi, nagyon jól irányítható (épeszű keretek között...!!)
Az 1.2es motor jól karbantartva szépen viszi, az emelkedőktől sem ilyed meg, viszont a váltója rövid, 100 fölött üvölt a motor.
((3-ba 110 a vége, és 100ról 140is gyorsan megvan.))

Azt is imádom még hogy teljesen közvetlen kapcsolat van a géppel, nincs elektronika ami számolgat, ha gázt adok megindul, ha elveszem a gázt azonnal van motorfék.
A nem túl nagy nyomatékát szép lapos görbén adja le, alapjáraton gáz nélkül is előre lehet vele gurigázni a dugóban.

Sajnos nemrég "kicsit" meghorzsolódott, hulla fáradtan és álmosan jöttem haza, 2 sávból 1 fel volt locsolva, kanyarban sávot váltottam, a vízen Ubi rossz pályára állt és kiütöttem egy tűzcsapot. Ki kellett hívjam a szerveket mert félő volt hogy Bp víz alá kerül :O REmélem hamarosan elkészül a jószág és ez csak rossz emlék marad.
Azt elmondom érdekesség képpen, hogy másnapra a leszerelt műanyag lökös "vissszarúgta" magát eredeti alakjára, így az mehet is vissza, semmi baja.
20éves autó, 20éves műanyag lökös!!!
A neve nem azért Uborka, mert zöld színű (fehér), hanem a rendszáma miatt:
EHU = Edina Hozz Uborkát (...mert fáradt vagyok :DDD)

Uh. most sajnos Ubi van Kenobi van, de remélem hamarosan vége az uborkaszezonnak és újra szépen visít a gumi, üvölt a gyári dob, és hörög-szuszog a kéttorkú Jikov karbi:)))

Hibalista

- -Első fékmunkahengerek berohadtak (hosszú állásban)
- -Karbi kuka - csere (magam raktam össze több példányból)
- -Gyújtás kuka -csere (új, 9000 Ft)
- -Kupplung főhenger eresztett (új, 1500 Ft)
- -Rejtélyes háromhengerezés, ki kellet fűznöm a dugókat, hiba v. túlzott kopás nem látszott, utána jó lett végleg. (ez is az állás miatt valszeg)
- -Hűtő csöpögött (előző kókány javítás miatt)
- -AC membrán átszakadt (ellenőrzésnél több volt az olaj mint előtte, pedig enni szokta, nem termelni;)) (900 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Magam javítom.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 117000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? 120L Következő autója? megmarad + 1 Mazda3 lottó 5össel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)