Szódás lova
Szöveges ítélet
Ez egy életforma! Nem lehet elmesélni. Eleje könny? hátulja nehéz. Élmény vele kanyarodni, f?leg sodrósan.
Az elejét ültetni kell(1,5 menet levágni a rugókból, majd autogennel ellapítani) különben lebeg az út felett + hátra ajánlott a szárazfáltengejes futóm?+lada rugó (szükség szerint szabva-vágva) = Akár a Gokart!!! Nem vicc, tényleg!
Hibalista
- 1 év hajtás, hajszolás után 1. "nagygenerál", futóm? + gyújtás (tényleg minden) 30.000 HUF
- Ami rossz volt: jobb elejében kiver?dött 1 szilent + megszakító
- A többit csak úgy cseréltem, hogy kibírja a következ? es?s, nyálkás napot, f?leg kilincsel el?re!
- 1-szer hagyott ott a gyújtókondi miatt(TESLA~800HUF),
- majd a kuplung munkahenger(5000HUF-os donorból kibontva + h?t? 5000-ért eladva = 0HUF) könyökölt ki id? elött, de még hazahozott.
- 1x forrt meg nyáron a dugóban, de a f?téscsapot nyit
- + f?t?ventit maximumra kapcsol + ablak leteker folyamatok alkalmazásával mehettünk tovább.
Ide hordtam szervizbe
Shufni
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 84000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Rapid vagy Garde, de még marad a 120-as |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
