A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 120GLS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szívem csücske

Szöveges ítélet

Az első autóm és máig is egy Skoda 120L GLS felszereltséggel.Én egy Opel 1.7D járművön tanultam vezetni és amikor megkaptam a jogsimat beleültem a skodriba nem számítottam rá de sokkal jobban ment mint vártam.A kupplungja lényegesen érzékenyebb mint az újabb autóké ezért mondják:,,aki skodát, ladát megtanul vezetni az bármit elvezet" meg lehetett szokni.A GLS kupplungja még lágyabb mint az L-esé.27éves a skodri eddig soha sem hagyott ott sehol sem persze voltak problémák mert melyik autóval nincsenek?De akármi baja is volt hazáig mindig elvitt!Ami a skoda motorját illeti egyszer volt cserélve egy eltörött hajtókar miatt, mellesleg nem volt túlpörgetve amikor eltörött.Szerintem az lehetett az oka, hogy előtte volt egy nagygenerál és a hajtókarokra nem fordítottam kellő figyelmet.Egy jól megcsinált motornak nem szabad tönkremennie ha hajszolva van akkor sem bár mit értünk hajszolás alatt?A motor fordulatszámát nem emeljük 4800Rpm fölé tehát 2.ba max.62km/h akkor nem megy tönkre!Nem mondom, hogy én nagyon hajtom, de néha jól esik belelépni a gázba és ha a korláton belűl van inkább csak használ mint árt,,nem lustul el a motor".Ez minden autónál így van, ha folyton 1500Rpm-nél felkapcsolnak, hogy kevesebb legyen a fogyasztás az érthető de, a túl alacsony fordulaton erőlködik a motor akkor inkább nő a fogyasztás az élettatam meg csökken! A kormányzása valóban akár egy szervós autóban tekergetnénk.Ami a fogyasztását illeti 6-11-ig lehet etetni mindez az ember lábától függ a 2torkos karbi miatt!A kényelemmel sincs semmi gond bár az ülések kényelmét 10-es skálán 7-esre tenném.Egy skodának a vezetése nem hasonlítható egy újabb autójéhoz de van benne valami egyedi olyan skodás!Szerintem akinek skodája van az tudja mire gondolok.Sajnos sokan lenézik ezeket az autókat, sokszor úgy tesznek mintha bringával lennék.De hát ez van.Én ajánlom a skodát mindenkinek nagyon hálás autó és olcsó hozzá minden.Persze van valami abban, hogy a nyugodt emberek autója, hát nem egy versenyautó de nincs rá panaszom 4.-be 125km/h és 5 sebességes.

Hibalista

- 1Motor csere 25000,- hűtővízcsövek elhasználódtak a 27-év alatt kb.3500,-

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (9) Használati időtartam 23 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 220000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)