A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 105 s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szinte mindig bakon állt

Szöveges ítélet

A "járm?vet" bátyám mutatta meg, egy haverjáé volt.Nem egy szokványos 105-ös volt, hanem kívülr?l már trapézlámpa, nagy hátsó pilács, belülr?l 130-as moci,kagylóülések stb...Mentünk vele egy kört.Ha láttatok már agyonkínzott tragacsot,körbematricázva,felrajtszámozva, hát ez az volt.Széles felnik javították az összképet,meg úttartást,és állatira ment.Akkor még valami hegyes moci volt benne.Szóval nemsokára eladó lett és muszáj volt megvenni.Utólag nézve tiszta pénzkidobás volt,dehát az ember els? autója legyen dögös,nem??
Kipengettük,hazafelé majdnem össze is törtük, lévén tél , csúszott minden, mint az állat,háromféle gumi a cuccon, a betonfal meg elég közel suhant el hosszas korrigálás után.Persze muterék csak lestek,mit vittünk haza.Szerintük elmebetegek voltunk,kés?bb kiderült,hogy tényleg.
Ugyanis a kocsi többet állt, mint ment. Nem azért, mert nem autóztunk volna, hanem olyan sok gond volt vele.Tegyük hozzá, a csoda nem gyárból jött,barkács típus volt.EZ NEM A GYÁR HIBÁJA.De amiért írom,az az ,hogy a kocsi amikor ment, az óriási volt.Sajnos 4 gangos volt a váltó,ezért csak 160 volt a vége,de az tartósan.Nem vicc.Az akkori autókat sorba verdeste,f?leg miután kapott egy új motort, meg pár kurrens cuccot.Kemény futóm? is került alá, egyforma gumik ,így komfortos volt, f?leg a kagylóülések miatt, amik csak pár centi vastagok voltak,így hátul fantasztikus hely keletkezett.Igazán sehol sem hagyott ott,ha az ember kicsit odafigyelt, minden rendben volt vele.Szerintem egyszer kellett volna rendesen összeraknunk,és jó lett volna.El is kezdtük, aztán a m?szakin elnyaltunk vele egy rohadt szimmering miatt.Többszöri próbálkozás után feladtuk,és cserébe ment,egy hasonló roncsért.
Azóta teljes átalakuláson ment át,mivel ismerjük a vev?t,:1400-es moci dupla Weber 190-es végsebeség,metálkék dukkó mindenféle elektronyos cumók/ablak,centrálzár/,VW Bogár szélesített felnik.Vagy ez a lyukkör,vagy a Subarué passzol.Szóval újra él 27 éves korának dacára is.Szerettem is meg gy?löltem is.De mégiscsak ez volt az els? autóm.

Hibalista

- motor,váltó,futómú,villamos rendszer,szinte minden.

Ide hordtam szervizbe

bátyám, ? szerel?

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1979
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)