Szeretnivaló kék csoda
Szöveges ítélet
Az kocsit még a faterom vette 1985 januárjában, világos kék szinezéssel. Apam annyira szerette, hogy vasarnapi autokent hasznalta, igy evente max 2500-3000 km ment ra... 100km/h fele nem ment sohase, huzatva se volt, igy az egesz ellustult. Egy debreceni kirandulason az elottunk halado Lada 2101 kombi hirtelen lefekelt, nalunk elszallt a fek, es telibe... kar minimalis, meg helyben megjavitva ... 3 eve atesett egy komplett kiforrasztason, uj festest is kapott, egszinkeket, ekkor vettem at a fatertol, mondanom sem kell, nagyon lusta, akarhogy huzatom nem megy, a vegsebesseg olyan 130 km/h korul lehet, pontosam nem tudom, a sebessegmero kb. 10kmh-t csal ... Hidegben szivatoval is csak kinkeservesen indult, mig fel nem megelegedett szaggatott is mint allat. Aztan elvittem egy haveromhoz, akinek van sajat szervize beallitotta, azota poccre indul, es nem szaggat, csak ha 40 fok alatt van a hofok. A fentartasi koltseg minimalis, alkatresz akarhonnan kaphato, hiszen csehszlovak vas es itt szlovakiaban meg manapsag is sokan jarkalnak ilyennel. Csak 33.1 kW, (45 LE) de azert ha az ember rendesen adagolja a gazt, nem padloz azonnal, es tudja mikor kell valtani akkor ki lehet belole hozni a legjobbat. Nagyon szeretem, hisz az elso autom. Menetteljesitmenyrol csak annyit hogy kettesben kell hagyni 60-ig aztan 80-tol kb. 90-ig lehet hagyni 3asban, aztan 4-esben mar 120-130 kornyeken szegeny motor ordit mint a sakal.
Hibalista
- fékek, index(távolsági fényszóró)kapcsolók összeégtek... csere után ok,
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 23 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 78900 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 78900 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mitsubishi Galant 8. generacio |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
