strapaskoda
Szöveges ítélet
Alkalmi vétel volt, a kaszni rohad, nem is csoda a csillaggarázsban töltött 17 év után, viszont a motorja remek. Én csak tudom, faternak most van a 3. skodája, hajtottam is ?ket, de egyik sem járt ilyen szépen. Meg jobban is húz, meg kevesebbet is eszik azoknál. Szóval jó. Nem hagyott úton. Nekem a hidegindítással sincs gondom, egy kis ac-pumpálás, szivató, három gázföccs, indítózás és hidegben is max. másodjára indult. Egyszer -25 fokban hatodjára indult el, de nem vittem be az aksit(pedig többen is mondták), és a hidegben nem pumpáltam fel a benzint eléggé(fázott a kezem). Az utastér elég tágas, a csomagtartó nehezen pakolható, de a hátsó ülés mögötti kisegít, illetve az utastérben is sokmindent el lehet tüntetni.
Szeretem hóban sárban vezetni, utánozhatatlan élmény és nehezen akad el (szeméylautók között utolsóként, szerintem). Pedig elég sokat mentem vele földúton. Ez egy olyan autó, amely elvisz A-ból B-be megfelel? körülmények között és még csak kímélni, félteni sem kell. Olcsó a fenntartása, a vételára, keveset eszik(ehhez persze jó beállítások és karbantartás kell).
Hibalista
- Els? kerékcsapágy (így vettem), hátsó fék-utánállító (felhegesztett volt benne), ac-pumpa membrán, jobb esl? izzó, már kett? is kiégett
Ide hordtam szervizbe
Faterral addig csináltuk, amíg kész nem lett. Az ? autóit is gyakran együtt szereltük.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
