A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » 105, 120, 130 (1976-1991)

105, 120, 130 130 GL 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Skodi a kispajtás...

Szöveges ítélet

Faros motor, far meghajtás, 900 kilóra 58 lóero, 5 sebesség elore. Tudom, hogy kell vele járni, hogy az tempós legyen... Kanyarodni nagyon tud, stabilnak hat, mégsem az, de lomhának is titulálják, mégsem az. Kultúrálatlan járásmód bár, de a karbi miatt nyomatékosabbnak tunik, mint hasonló paraméteru nyugati gépkocsik. A tél kulon kihívás - csak gyakorolni kell, és bárhova eljut, ahova a nyugati 5 - 10 éves elsokerekes nem kapaszkodik fel... Az autópálya nem otthona /még/, és ha torodom vele, akkor napi 900 km nem gond. Eddigi maximum három nap alatt 1350 km zoxó nélkul. Bármilyen tévhit ellenére nem zabálja az olajat, cserék kozott nem toltok bele egy cseppet sem, a vizet is csak akkor forralja, ha az ember nagyon nem figyel oda. Egyébként imádom benne, hogy tanítja az embert a muszaki fogásokra, állandó kihívásként fogadva minden hidegindítást, és komolyabb szerelést. Szerintem nem is néz ki olyan rosszul ,bár egy új fényezés 19 év után már ráférne. A pénzét nagyon megérte, azért vettem anno hogy barátosnémhez lejárhassak Magyarországra /a kapcsolat azóta is tart/. Ráadásul általa egy nagyon kedves kozosség részévé váltam /skodaklub hungary/. Becsulom, jogosan csak ritkán haraxom rá...
ps. a 105 L hátul csak átverés...

Hibalista

- Most soroljam? 6. gazdi vagyok, és eléggé lestrapálták a gépet. Szóval: termosztát :-), fék betét-tárcsa-pofa-dob, fofékhenger, sedégfékhenger, segédkuplunghenger, kuplunglamella, vezérszíj, gyertya/gyertyakábel, gyújtáselosztó, alternátor+relé, kipufogó, elso ulések, kerékcsapágyak, motortartó szilent, elso stabilizátor szilent, izzók, sebességméro bowdenja, gázbowden. Váltó cseréje / felújítása diferenciálmuvel egyutt cca 24 e. Ft-be kerult haveri alapon. Egyébként sokat használom /néha állatkodásra is/, nem csodálkozom, hogy nem bírja a vas.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervizt sosem látott. Minek? Úgyis csak osszegányolnák az egészet egy rakás pénzért. Bátyám / ismerosom / én gányoljuk, fele sufni, fele szakszeru megoldással

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Eddig cca 4 kulonbozo helyen volt, és sehol sem kaptam a magamna legmegfelelobb megoldást.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 120 L 1987 Következő autója? nem vágyom másik autóra, majd az EU eldonti, lesz-e!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda 105, 120, 130 1976

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)